העבודה בראשות פרס תתמוך לראשות בד"ר עליזה בלוך

ריצ'רד פרס הכריז על מועמדותו למועצת העיר ושלף שפן מן הכובע כאשר הודיע במקביל כי הוא תומך בד"ר בלוך לראשות.

ריצ'רד ועליזה במסיבת העיתונאים הערב
ריצ'רד ועליזה במסיבת העיתונאים הערב

במסיבת עיתונאים שהסתיימה לפני דקות אחדות, הודיע ריצ'רד פרס על התמודדותו למועצת העיר ועל תמיכה בד"ר עליזה בלוך לראשות העיר. ד"ר בלוך הצטרפה למסיבת העיתונאים במהלכה, ושם ראתה לראשונה את האותיות בפתק ההצבעה הצהוב עליו כתובות המילים: עליזה בלוך לראשות העיר בית שמש. על מסיבת העיתונאים ראה ידיעה בהמשך הערב.

מטה בלוך שמח על הצירוף החדש, צירוף חשוב בהמשך לגיבוש הכוח המנצח של מערכת הבחירות. לפרס מחנה אוהדים ותומכים לא קטן בעיר, והצטרפותו, יחד עם סיעת כולנו, מתחיל ליצור כוח גדול ומשמעותי בהתמודדות על ראשות העיר. במסיבת העיתונאים ציין ריצ'רד פרס כי הוא ישקיע כל מאודו ומרצו לגרום לד"ר בלוך להיות האשה שמנהלת את בית שמש. "בכל פרמטר היא עולה על הנכון לעכשיו".

הסחף ממשיך, ואחרי שלפני כשבוע דיווחנו על תמיכת מפלגת "כולנו" בעליזה, מצטרף ריצ'רד פרס נציג מפלגת "העבודה" לתמיכה בעליזה. עליזה בלוך: "אני שמחה ומודה לריצ'רד על תמיכתו. ריצ'רד איש עשייה רב שנים ומוערך מאוד בעיר ותמיכתו משמחת ומשמעותית. בימים הקרובים בע"ה יצטרפו מפלגות נוספות. מה שמשמח אותי יותר מהכול זו העובדה שאנשים מצטרפים. בכל מקום אליו אני הולכת אנשים מכל הגוונים בעיר ומכל המגזרים מבטיחים לי את תמיכתם. יש תקווה לבית שמש חברים. לעיר הזו מגיעה תקווה, ואני מתכוונת לשנות כאן את כללי המשחק. להעביר את העיר חזרה לידי התושבים. אני מנצלת את הבמה הזו וקוראת ליתר השותפים לחבור אלי, ובראשם למפלגת הליכוד בעיר. אחיי בליכוד, בואו נשלב כוחות למען בית שמש טובה יותר. בכל השנים האחרונות מחיתם על העוול שנעשה בעירנו, אני קוראת לכם לחבור אלי כדי להחזיר את העיר הזו לתושבים. כדי לתת לבית שמש תקווה! יש לנו הזדמנות אדירה, הצטרפו אלי וננצח יחד!"

ניסינו לקבל תגובת אבוטבול לצירוף החדש, מתברר כי אבוטבול לא שוהה בישראל בימים האלה.

נושאים: בחירות 18, העבודה, דר עליזה בלוך
ריצ'רד ועליזה במסיבת העיתונאים הערב
ריצ'רד ועליזה במסיבת העיתונאים הערב
ריצ'רד ועליזה במסיבת העיתונאים הערב
ריצ'רד ועליזה במסיבת העיתונאים הערב
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: