המשרד לשירותי דת אישר מועמדות שרייבר למועה"ד ורק אח"כ הוצגה למליאה

כדי למנוע כל ניסיון לחבל במינוי אישה למועצ"הד הוצע שמה של סיגלית שריבר למשרד לשירותי דת, ולאחר שהדבר אושר הובא שמה לאישור המליאה.

סיגלית עם בעלה דביר
סיגלית עם בעלה דביר

סיגלית שרייבר תחליף את עו"ד רינה הולנדר במועצה הדתית. מליאת מועצת העיר אישרה בשבוע שעבר את מינוייה של הגב' שרייבר. בדרך כלל המליאה מקבלת שם מועמד לתפקיד ולאחר אישור המועמד במליאה מעבירים את שם המועמד לאישור במשרד לשירותי דת. הפעם ההליך היה הפוך, קודם נבדקה המועמדת במשרד לשירותי דת, ולאחר ששם החליטו כי אין כל מניעה במינוי הובא השם למליאת מועצת העיר. גם כאן לא הייתה שום התנגדות וסיגלית שרייבר היא האישה השנייה בהיסטוריית רשימת החברות הפעילות במועצת הדתית בעיר. ראש העירייה משה אבוטובול הונחה ע"י המשרד לשירותי דת לאשר את המועמדת. כאמור מליאת מועצת העיר שהתכנסה ביום חמישי האחרון אישרה את המינוי.

שרייבר, אותרה לתפקיד ע"י החברה היוצאת רינה הולנדר אשר ביקשה להתמיד גישה של נציגה נשית במועצ"הד. שרייבר היא פעילה ומעורבת בהרבה מאוד מהמאבקים פה בעיר. הוכיחה עצמה בפעילות לטובת הציבור בתחומים בהם עלו נושאים דורשים עימות מול הממסד. למשל פעילות הקייטנות, מחירי החוגים במתנסים, לדעת רינה הולנדר אין מתאים ממנה להיות במקום המתפנה במועצה"ד.

הולנדר השיגה תמיכת חבריה הפוליטיים, הרב חיים בן מרגי (הבית היהודי) שאף פעם אצל ראש העירייה משה אבוטבול לקדם מועמדותה וכן אלי כהן (בית שמש חוזרת). כך למעשה נסללה הדרך לשרייבר לשמש בתפקיד חברת המועצה הדתית.

בפני הגב' שרייבר משימה לא פשוטה, להחליף את רינה הולנדר פעילה ציבורית עתירת ניסיון אשר הבטיחה לה כי מבחינתה היא תזכה לכל תמיכה והדרכה נדרשת. גם ראש המועצה הדתית יהודה מהדיזדה בירך על צירופה של שרייבר. "אם רינה הולנדר המליצה כנראה שהמועמדת ראויה לתפקיד. אנחנו מצפים להמשיך איתה את אותה פעילות עשירה שניהלה כאן רינה".

נושאים: מועצה הדתית, בית שמש, עיריית בית שמש
סיגלית עם בעלה דביר
סיגלית עם בעלה דביר
סיגלית עם בעלה דביר
סיגלית עם בעלה דביר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: