המשטרה עוברת לחקירה גלויה

עוד פרטים חשובים נחשפים מפשיטת המשטרה: חקירה בחשד להטיית תנאי מכרז, מרמה והפרת אמונים של עובד ציבור. יש עצורים. חקירת המשטרה נמשכת וצפויים מעצרים נוספים

בית העירייה
בית העירייה

משטרת ירושלים בה מתנהל תיק החקירה סביב המכרז המדובר, הוציאה הודעה מסודרת אודות המעצרים והחקירות המתנהלות היום בעיריית בית שמש. הנה הודעת דובר לפי ההודעה, "בחקירה בחשד להטיית תנאי מכרז, מרמה והפרת אמונים של עובדי ציבור." הבוקר עצרה המשטרה חבר מועצה בעירייה, ממונה על אחד האגפים, בישוב סמוך לירושלים". ולא קשה לנחש באיזו עירייה מדובר.
"הניסיון להטות ולתווך מכרז ציבורי בשווי אלפי שקלים שמקורו בכספי ציבור התושבים וכל זאת, עפ"י החשד, לטובת מכרים אישיים ובעלי עניין הינו חמור ביותר שכן פוגע באופן ישיר באזרח הנורמטיבי שומר החוק.

כך ציינו במשטרה היום עם ההחלטה על מעבר לחקירה גלויה במהלכה הגיעו חוקרי משטרת ישראל כשבידיהם צווי חיפוש ומעצר של בית המשפט ועצרו לחקירה חבר מועצת העיר, וביצעו חיפוש במשרדו ובביתו. המעצר בוצע במסגרת חקירה המתנהלת במשטרה בעקבות תלונה שהתקבלה לפיה עולה חשד להטיית מכרז של עירייה.

במסגרת החקירה אספו החוקרים עדויות, ראיות וממצאים לפיהם עולה חשד כי לפני כשנה פורסם ברשות המקומית מכרז. המעצר של איש הציבור התבצע לקראת או במהלך טכס הרמת כוס לחיי השנה החדשה. האיש זומן להתייצב מיידית, ובו במקום נלקח למעצר.

ומהחקירה עולה כי חבר המועצה פעל עפי החשד תוך הטיית תנאי המכרז באופן שהוביל לכך שחברה מסויימת היא זו שזכתה בו, על אף העובדה שלא עמדה בתנאים הנדרשים. גם אל משרדי החברה הממוקמים בסמוך לבית העירייה הגיעו החוקרים מלווים בצו המשטרתי. תחילה נתקלו בדלת סגורה ורק אחרי שהודיעו כעל כוונתם לפרוץ נפתחה הדלת לקראתם.

בבית העירייה אספו החוקרים חומרים לא מעטים, תוך שהם נעזרים במכונת הצילום המקומית לצלם כל מסמך שיכול לשפוך אור על המכרז המדובר.

כאמור, הבוקר הפכה החקירה לגלויה עם הגעת חוקרי המשטרה אשר ביצעו חיפוש במשרדו של החשוד שנעצר, והובא לחקירה ביחידת ההונאה בחשד לעבירות מרמה, הפרת אמונים והטיית תנאי מכרז.*

חקירת המשטרה נמשכת וצפויים מעצרים נוספים.

נושאים: חקירות בבית שמש, עצורים, מכרזים
בית העירייה
בית העירייה
בית העירייה
בית העירייה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: