המשטרה: החקירה בפרשת הטיית המכרז נמשכת

המשנה לראש העיר: "מהפרשה הזו לא יצא כלום". חסידות גור מגבה את הממונה על החינוך ישעיהו אענרייך מי שנעצר ושוחרר בתנאים מגבילים: בטוחיים אנו בצדקת דרכך, הפושעים האמיתיים מנסים להעליל עליך בשקרים". רשימת מוסרי העדות ארוכה והיא לא נגמרת...

המודעה שרצה ברשתות
המודעה שרצה ברשתות

השבת עצרה את החקירה הפרונטלית של שורת העדים והנחקרים בפרשת הטיית המכרז. מבחינת המשטרה החקירה לא הסתיימה. הנה הודעת המשטרה כפי שנמסרה אתמול: " מדובר בחקירה שעניינה הטית מכרזים וקבלת דבר במרמה בגינה נעצרו 2 חשודים עפ"י צווי מעצר שהוצאו ע"י בימ"ש, שהאריך מעצרם ובהמשך שוחררו בתנאים מגבילים שנקבעו ע"י בימ"ש.

מטבע הדברים וככל שמדובר בחקירה שעודנה מתנהלת לא נוכל לפרט מעבר לכך בשלב זה.

החקירה נמשכת."

אחד העצורים, הממונה על החינוך בעיריית בית שמש, ישעיהו אענרייך הובא לפני שופט להארכת מעצר ומעצרו הוגבל עד יום שישי לפני הצהריים, אז נשלח למעצר בית בתנאים מגבילים. אענרייך נתקבל ע"י חסידות גור בראשה הוא עומד כאן בכבוד. זו פרסמה הודעת תמיכה התומכת באענרייך. " הננו לפה לכל בני קהילתנו הכואבים על עלילה שפלה המכוונת נגד נציגנו היקר בעיריית בית שמש, הפועל ימים ולילות עבור ציבור אנ"ש וקשוב בכל עוז לצרכי כלל ופרט, נקי כפיים ובר לבב". בהמשך אפילו מנסה המודעה לחשוף מי עומד מאחורי התלונה. " עת מנסים הפושעים האמיתיים להעליל עליו בשקרים את מה שהם עשו שם". ובהמשך "בטוחים אני בצדקת דרכך, לא ננוח ולא נשקוט עד אשר יצא הצדק לאור".. וגם מאיימים בסוף אותה הודעה כי "לא נעבור לסדר היום על מעשיכם נדע להוקיע כל אשר נמנה על חורשחי רעתנו". על המודעה חתומים ועד חסידי גור, גוף לא מוכר ולא ברור.

עוד אחד שמצנן את הציפייה הוא המשנה לראש העיר חיים בן מרגי. "לא נראה לי שייצא משהו מהפרשה הזאת".

נושאים: הטיית מכרז, עיריית בית שמש, ישעיהו אענרייך, חסידות גור
המודעה שרצה ברשתות
המודעה שרצה ברשתות
המודעה שרצה ברשתות
המודעה שרצה ברשתות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
המשטרה: החקירה בפרשת הטיית המכרז נמשכת
הרב בריח 3נכתבה ביום חמישי, 28 בספטמבר 2017, 13:38

שמשנה לראש העיר יפסיק לצנן אחרים וידאג לציבור שלו.אם הוא רוצה להתנבא זו זכותו.