המרכז להתפחות הילד, מתי ייפתח?

בפברואר אמר עוד חודש, עכשיו כבר נדחה לסמוך לל"ג בעומר או בסמוך לשבועות. המרכז להתפתחות הילד בשלבים האחרונים לפני חנוכתו.

מרכז להתפחות הילד. מבנה חדש
מרכז להתפחות הילד. מבנה חדש

סגן ראש העיר שמואל גרינברג פטרון בניית המרכז להתפתחות ילד, משתדל לעדכן בהתפתחויות. הבעיה היא שככל שמתקבלות ידיעות על התקדמות הבניה כך מתקבלות ידיעות על מועד דחיית חנוכת הבניין. השבוע הוציא הודעה לפיה לקראת חג השבועות ייחנך המרכז לגיל הרך. "מבנה רחב ידיים בן 3 קומות שיאכלס לתוכו את כל פעילות הגיל הרך בעיר".

המבנה הוקם בסמוך למתנ"ס מאירהוף, בגבעת שרת. עיקר האוכלוסייה שמטופלת במרכז מגיעה מרמות בית שמש, ולמרות זאת הוחלט על המיקום הזה שברור מאליו כי יגרום להורים הוצאות נוספות- כמו נסיעות, הוצאות לא פשוטות כלל.

הבניין שעלותו קרוב ל 8 מליון ש"ח אשר כולו גויס מתרומות יביא מעתה למצב בו כל פעילות הגיל הרך והצרכים המיוחדים מתכנסים למקום אחד מפואר ומזמין.

מועד מלאכת סיום הבניה הובטח באמצע פברואר השנה כי תסתיים לכל המאוחר בעוד חודש, קרי במרץ. עתה נדחתה חנוכת הבניין למועד סמוך אחרי שבועות או לפניו

שמוליק גרינברג: יש לי את הזכות ללוות פרויקט בסדר גודל כל כך משמעותי. מיליונים רבים הושקעו כאן על מנת שנוכל לתת לתושבים את השירות המקסימלי והטוב ביותר. העיר גדלה ומתפתחת וישנם אלפי תינוקות וילדים שיקבלו סל שירותים רחב במרכז לטובת התפתחותם הבריאה והתקינה בעז"ה. אנחנו בישורת האחרונה רגע לפני הפתיחה". עם חנוכתו יהפוך פרוייקט שקודם בעיר בעזרת עמותה פרטית למפעל עירוני.

נושאים: המרכז להתפחות הילד
מרכז להתפחות הילד. מבנה חדש
מרכז להתפחות הילד. מבנה חדש
מרכז להתפחות הילד. מבנה חדש
מרכז להתפחות הילד. מבנה חדש
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: