המחנה הציוני בקואליציה שותק גם לאחר החלטת בגץ

החלטת בגץ לא הפתיעה את פרס, "מי שקורא את פרוטוקול העירייה על הרכבת הגוף הבוחר מגלה את חוסר האיזונים".

אבוטבול ופרס, בימים יפים יותר
אבוטבול ופרס, בימים יפים יותר

המחנה הציוני בקואליציה ביכר לא להגיב על החלטת בגץ. פנינו לחברי הקואליציה, חיים בן מרגי, המשנה לראש העיר, לסגן ראש העיר משה שיטרית, ליו"ר סיעת הליכוד בקואליציה שלום אדרי, לגב' סטלה ולטר, למנשה אליאס, לסגן ראש העיר מאיר בלעיש, איש מהם לא היה מוכן להתייחס להחלטת בגץ להחלת החלטת פרקליטות המדינה להתחיל כל הליך הבחירה לתפקיד רב העיר בית שמש מחדש. מכיוון האישים האלה לא נשמעה ביקורת על הרכבת הגוף הבוחר והיתה השלמה עם כל מה שנעשה ע"י נציגיו של אבוטבול לקביעת הפורום הבוחר.

מי שכן נשא את הכפפה היה חבר מועצת העיר ריצ'רד פרס שלא הופתע מהחלטת בג"צ שקבעה להתחיל כל הליך הבחירה למשרת הרב בעיר מחדש. "ראשית יישר כוח לעותר, די לקרוא את פרוטוקול מועצת העיר על הרכבת הגוף הבוחר וחוסר האיזונים שבו כמו כן לקרוא את דרך מינויי הנציגים למועצה הדתית ומניעת חילופי נציגי הציבור הכללי ע"י ראש העיר וסגנו מאיר בלעיש, כדי להבין את מה שאני טוען, שראש העיר משה אבוטבול נכשל בכל אשר עשה מבחינה משפטית וציבורית."

פרס מונה עוד כמה מכישלונותיו של אבוטבול שאולי נשכחו מזיכרונו של ההולך תמים בעיר, החל מביטול מינוי מנהל אגף חינוך, אשר עבר את וועדת המכרזים ונעצר על סף מליאת מועצת העיר, עבור בהחלטת בית המשפט להסרת השלטים וביזיון בית המשפט. רק איום לשולחו למעצר גרם לו להשקיע יותר מאמץ להסיר את החרפה הזו מעל עירנו."

עיריית בית שמש בקדנציה השנייה של אבוטבול ישבה על ספסלי בית משפט בהזדמנויות נוספות כמו תביעת יד היסעים, תביעה כנפי יונה, ועוד.

"אבוטבול ובלעיש הרסו את העיר ומביאים להתחרדות טוטאלית של העיר (ראו מכרז לשיווק העיר). אבוטבול ומנהל תקין וחוק זה היפכא מסתברא מבחינת התוצאות ההיגיון ובעיקר החוק." ומסיים בקריאה לראש סיעת הליכוד שלום אדרי. הייתכן שידידי שלום חושב להמשיך לשתף איתו פעולה?! שלום יקירי עזוב את הקואליציה עזוב את החבורה המושחתת הזו!"

שלום אדרי, משה שיטרית, סטלה ולטר, מנשה אליאס, ביכרו לא להגיב כלל על החלטת הבג"ץ.

נושאים: בגץ, עיריית בית שמש
אבוטבול ופרס, בימים יפים יותר
אבוטבול ופרס, בימים יפים יותר
אבוטבול ופרס, בימים יפים יותר
אבוטבול ופרס, בימים יפים יותר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
המחנה הציוני בקואליציה שותק גם לאחר החלטת בגץ
דוידנכתבה ביום רביעי, 24 בינואר 2018, 07:42

מאחר ואנחנו נמצאים בשנת בחירות לראשות העירייה, נדמה לי שהחוק אינו מאפשר עריכת בחירות לרב עיר באותה שנה - אם אכן כן, מהו המועד המוקדם שניתן לערוך את הבחירות ומי בפועל משמש כרב העיר?