המו"מ בין דגל ושלומי אמונים לש"ס תקוע

הסיבה: אבוטבול מבקש לנהל מו"מ מול דגל ומול שלומי אמונים בנפרד, לדגל מוכן לתת כל מה שצריך, את שלומי אמונים הוא מבקש לקנות בזול'.

תמונה נדירה, גרינברג ואבוטבול ביחד
תמונה נדירה, גרינברג ואבוטבול ביחד

המו"מ בין נציגי סיעות דגל התורה ושלומי אמונים מול משה אבוטבול לסיכום תמיכתם במועמדותו לראשות העיר בקדנציה השלישית תקוע בשלב הזה. הדבר נובע מרצונו של אבוטבול להפריד בין שתי הסיעות, דגל ושלומי אמונים המופיעים למו"מ כחטיבה אחת.

משה אבוטבול הוציא את הודעה בסיום המפגש האחרון שהיה ביניהם. לדעתו המו"מ תקוע בשל העובדה כי למו"מ מגיעים שני שותפים שאינם תאומים ולכן קשה לו להתקדם גם בשל העובדה שחלק מהדרישות שמציבות שתי המפלגות כבר הובטח לאחרים. "כמו שנדברנו בישיבתנו האחרונה, קיים רצון כנה ואמיתי להתקדם למתווה שיהיה מקובל על כולם ויניח את הדעת. דבריי אמורים אף לגבי תיקים שנמצאים כעת בידי סיעות אחרות, ובקונסטלציות מסוימות ניתן לבנות עבורם מנגנוני פיצוי שיפייסו את רוחם.". אבוטבול מציע להיפרד כדי שיהיה אפשר להתקדם. "כדי להגיע למיצוי מהיר של הליך המו"מ צריך לפשט אותו, ולהתנהל עם כל סיעה בפני עצמה, מכיוון שמו"מ משותף מסרבל ומעכב את התהליך.".

אבוטבול שמבין הרבה פוליטיקה, מבין כי סיעת שלומי אמונים ריקה מתוכן, ואינה שווה את דרישתה למשרת סגן ותיק בכיר. לדעתו שלוחיה אינה מייצגים עוד את השטח, זה שסגר איתו. לעומת זאת לסיעת דגל הוא מתכוון לשמר משרת סגן ותיקים סבירים, לא כאלה ששותפיו הבכירים- הראשונים כבר הבטיחו לעצמם.

סיעות דגל ושלומי אמונים לא מוכנות להיפרד בשל הסכם פנימי, וגם מתוך הבנה כי ביחד הם עשויות להשיג יותר מאשר כל אחת בנפרד.

אבוטבול מסכם במכתבו כי "ישמח לקיים פגישות עבודה נפרדות", קרי מול דגל בנפרד ומול שלומי אמונים בנפרד. שתי הסיעות מסרבות להיפרד בשלב הזה לכן המו"מ תקוע. תגובת שמואל גרינברג: "אמרתי לו שאנחנו מבקשים לשבת ביחד, ולא נפרד, לפי הוראת החכ"ים, אז כרגע אין מו"מ".

תגובת שמעון גולדברג לשאלה מה הסיכוי שתלכו עם משה אבוטבול: "ימים יגידו".

נושאים: בחירות 2018, בית שמש, סיעת כח, דגל, שס.
תמונה נדירה, גרינברג ואבוטבול ביחד
תמונה נדירה, גרינברג ואבוטבול ביחד
תמונה נדירה, גרינברג ואבוטבול ביחד
תמונה נדירה, גרינברג ואבוטבול ביחד
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: