הכירו את יו"ר ועדת הביקורת החדש של עיריית בית שמש

הרב ישראל רמתי, תושב העיר 3.5 שנים, מרכז פעילויות בלשכת סגן ראש עיריית ירושלים. ילמד שם, יישם כאן.

סיעת שס במועצה
סיעת שס במועצה

בימים בהם אין כמעט אופוזיציה לעירייה חשוב מאוד לראות מי ממונה על תחום הביקורת בעירייה. כיום, רק סיעת ש"ס מחוץ לקואליציה, בינתיים, כי לך תדע מה יקרה יום אחרי הבחירות הארציות, אז אולי יפקחו גם חברי ש"ס עיניים ויבינו שמוטב להם להיות חלק מהחגיגה.

נכון לעכשיו סיעת ש"ס באופוזיציה, ומכיוון שכך גם תפקידי הביקורת מוטלים על כתפי כחבריה. רמתי, חדד ואלמליח הם חברי הוועדה. אל חברי הוועדה מצטרפים בדרך כלל מבקר העירה יעקב דהן והיועץ המשפטי של העירייה.

יו"ר הוועדה ישמש הרב ישראל רמתי, תושב בית שמש בסה"כ בשלוש השנים וחצי האחרונות. כיום אברך כולל בשעות הבוקר, ובנוסף לחברותו במועצה בבית שמש, קדנציה ראשונה, מרכז פעילויות בלשכת סגן ראש העיר ירושלים אברהם בצלאל. בנוסף הוא מנהל כולל אברכים וישיבות בין הזמנים ברמה ג'. ואחראי פעילות בקופת הצדקה השכונתית. בינתיים בישיבות סיעת ש"ס גילתה מאופקות ולא התגרתה בראש העירייה יתר על המידה כפי שנהגה סיעת דגל התורה בטרם כניסתה לקואליציה.

מתי תתכנס וועדת הביקורת? שאלנו את חבר מועצת העיר רמתי. תשובתו: "אחרי שיושלם דו"ח עדכני של מבקר העיריה.". מכאן למדנו שמבקר העירייה עסוק בשלב הזה בהכנת דו"ח מבקר לסיכום שנת 2017.

נושאים: שס, בית שמש, וועדת ביקורת
סיעת שס במועצה
סיעת שס במועצה
סיעת שס במועצה
סיעת שס במועצה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
הכירו את יו"ר ועדת הביקורת החדש של עיריית בית שמש
יהודהנכתבה ביום רביעי, 27 במאי 2020, 16:35

נו ומה הוא עשה שם ילדון טפשון שאין לו מושג שיתחיל ללמוד קצת איך עובדים בעיריות