הוצאות השכר 430 אלף, כספי הפעילות "רק" 80 אלף

זה קורה במחלקה לתרבות תורנית של העירייה, שתקציבה יצומצם ב-60% לטובת איגום משאבים עם רשת המתנסים. ושימו לב גם לפרויקטים הקהילתיים

ההעברות כפי שהוצגו במליאה
ההעברות כפי שהוצגו במליאה

ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול ביקש במליאה האחרונה להעביר סכום של רבע מיליון ₪ לטובת רשת המתנ"סים בעיר, 50 אלף ₪ לטובת העצמת נוער, 120 אלף ₪ לטובת פעילות תורנית, ו- 80 אלף ₪ לטובת פרויקטים קהילתיים. ראש העיר לא צירף פירוט לבקשה שלו, והבקשה הונחה כך שלא ניתן להבין לאיזה יעד הולך הכסף.

הבקשות האלה אושרו בוועדת הכספים מס' 59, וראש העירייה מבקש לקבל אישור לפרוטוקול הדיון בועדת הכספים. ההסבר היה איגום משאבים והגדלת תקציב מתנ"ס סוף רבעון 2017.

במליאה לא התקיים דיון בהעברה הזו, אפילו נורה אדומה אחת לא נדלקה לנוכחים במליאה.

120 אלף ש"ח מתרבות תורנית למתנסים. כל תקציב הפעילות של המחלקה לתרבות תורנית לפעילות הוא 200 אלף ₪, נטלת מהמחלקה 120 אלף השארת למחלקה הזו 80 אלף ₪. עכשיו תסבירו לי אם בשביל להוציא 80 אלף ₪ לפעילות אני צריך להחזיק עובד(ים) בשכר של 430 אלף ₪. מוזר? מוזר מאוד.

והיה מי שהרגיש בכך.

שיתוף פעולה? גם אנחנו מברכים עליו, נוסיף רק שאלה בעניין, אם כך למה צריך לייעד שכר במחלקה לתרבות תורנית בסכום של 430 אלף ₪ אם רוב הכסף- 120 מתוך 200- מתוך כספי המחלקה עובר לפעילות משותפת עם המתנ"ס?

ומה זה פרויקטים קהילתיים? בדיקה שלנו מעלה כי בכל שנת 2016, השנה היוצאת עמד תקציב פרויקטים קהילתיים 50 אלף ₪. נוצלו ממנו בשני שלישי של השנה רק 500 ₪. התקציב הזה הוגדל לסכום של 200 אלף ₪. פי ארבעה!!! לאלו מטרות? למי? על מה? אין תכנית עבודה ולכן אין גם ידיעה למי ולמה הולך הכסף.

עתה בא הרעיון לחעביר 80 אלף ₪ מפרויקטים קהילתיים למתנסים. די מוזר ולא ברור, אם ביקשו לתת למתנסים מה הבעיה להעניק זאת בראשית השנה במסגרת התקציב הרגיל, בלי העברות ובלי הגדלות.

כל התשובות שמורות למומחה הגדול של העירייה רו"ח אריה ברדוגו גזבר העירייה שמפגין כאן לוליינות בלתי מובנת.

היועץ המשפטי לעירייה עו"ד מיקי גסטוירט שהיה בעבר בעד שיתופי פעולה כאלה בין מחלקות העירייה אומר שוב: "זה לא בלתי חוקי, אפשר לאגם משאבים." עו"ד גסטוירט מעכב העברת הכספים וההעברה לא בוצעה. "אני אמור להוציא לבקשת ראש העירייה חוות דעת מסודרת בנוגע לתקצוב המתנ"ס".

הממונה על המתנסים סגן ראש העיר שמואל גרינברג מגיב לשאלתנו: "לא קיבלתי את הכסף , מדובר בהעברות למטרת שיתופי פעולה עתידיים של אגפי תרבות ורוצים להעביר אלינו ולקיים פעילות משותפת. זה לא עבר אלינו, עד שזה יהיה חלק, ויהיה אישור משפטי. לא אסכים לשיתוף פעולה שיש בו דבר מפוקפק".

נושאים: עיריית בית שמש, איגום משאבים, תרבות תורנית, רשת המתנסים
ההעברות כפי שהוצגו במליאה
ההעברות כפי שהוצגו במליאה
ההעברות כפי שהוצגו במליאה
ההעברות כפי שהוצגו במליאה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
הוצאות השכר 430 אלף, כספי הפעילות "רק" 80 אלף
אליהו גולדברגנכתבה ביום שלישי, 20 ביוני 2017, 00:24

יפה מאוד לראות את השליטה שלך בכל המספרים

הוצאות השכר 430 אלף, כספי הפעילות "רק" 80 אלף
הרב בריח 2נכתבה ביום שני, 19 ביוני 2017, 10:16

הסרחון שנודף מהעלמת כספי ההורים בקיץ שעבר ועדיין לא הושב מראה את ההתנהלות השערוריתית של המתנס תחת שרביטו של הממונה מטעם העיריה.טעות לתת אמון בכל שקל שעובר לגוף מעלים הכספים הזה.