הדרך לאקדמיה היחידה בעיר ללא טיפוח

בעיריית בית שמש אוהבים את הארנונה של המכללה לשוטרים, לטפח את הדרך לשם, ממש לא חשבו. לא זו הדרך הנאותה להסביר לבאים כי הם רצויים במקום.

שוליים מלאי דרדרים
שוליים מלאי דרדרים

המכללה לשוטרים, או בית הספר של המשטרה, או מוזיאון בית מורשת של המשטרה שוקקים חיים בכל ימות השבוע, רבים המבקרים במכללה למטרות רבות, מי לעבודה, מי ללימודים, ומי בא לאימונים. בחג הסוכות מוזמן בית ישראל לבקר בבית מורשת ליהנות מחוויה משטרתית במקום.

מה הם יראו במכללה? בודאי יוצאו הודעות מסבירות על התוכן ועל המצגים השונים. מה יראו המבקרים בדרך למכללה? כבר עתה רואים שאין הדרך נכונה לקבל את פני הבאים. על המדרכות ושוליהם, בירכתי הכביש צומחים עשבים שוטים לא מעטים. הבננה- היא אי התנועה החוצה את הכביש בעל ארבע הנתיבים, עדיין ללא צמחים ללא סימנים לקראת טיפוח. את מקום הורדים או השושנים או כל צמח נאה לעין תופסים קוצים ודרדרים. ומדובר במקור הכנסה כספית גבוה לעירית בית שמש שהאקדמיה היא חלק מתחום השיפוט שלה.

"לא נעים לומר, בית שמש לא יודעת לכבד מוסד כמו מכללת המשטרה המצויה בתחום שיפוטה. נסה לשוות את המראות לדרך המובילה לאוניברסיטה העברית, או אולי למוזיאל ישראל, או אולי לכל מקום עתיר ביקורים ברמת המשטרה ותבין שבית שמש הורסת במו ידיה את מקור פרנסתה". אומר מטייל מבקר בבית המורשת.

והוא הדין לגבי הדרך המובילה מבית שמש למערת הנטפים, ואותם דברים יפים לגבי הנוסעים על כביש 10, האם ככה מסבירים את בית שמש לפני הנוסע המתמיד או התייר המזדמן? ביקשנו התייחסות הממונה על שפע שמעון גולדברג. עד לרגע העלאת הידיעה לא קיבלנו כל תגובה.

נושאים: המכללה לשוטרים
שוליים מלאי דרדרים
שוליים מלאי דרדרים
שוליים מלאי דרדרים
שוליים מלאי דרדרים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: