הבאנו שלום עליכם

האם סיעת הבית היהודי בדרך חזרה לתפקוד בקואליציה, אחרי שחבריה נפגשו לבירור עמדות מול סיעת שס? בכך ניווכח כבר בימים הקרובים אם וועדת הכספים בעירייה תתכנס לדון בהצעת התקציב

נעדר יגאל חדד
נעדר יגאל חדד

המחלוקת בין הבית היהודי לבין סיעת שס באשר להחזקת המועצה הדתית לקראת פתרון? אולי. בטוח לא במובן שהבית היהודי חושבים, שסיעת שס תוותר על הראשות, אולי במובן של הבטחת משרה כזו ואו אחרת.

בסיום המפגש, שנועד בין היתר לטיהור האווירה העכורה שנוצרה, יצאה הודעה בזו הלשון: " בצל המשבר המתמשך עם ראש העיר, חברי מועצת העיר של הבית היהודי ישבו יחד עם חברי מועצת העיר של ש"ס וסיכמו על שיתוף פעולה בין הצדדים בשורה של נושאים הקשורים לניהול העיר ולמועצה הדתית. הצדדים הגיעו להבנות בכמה נושאים והביעו את רצונם להמשך שיתוף פעולה."

הרכב המועצה הדתית יגובש רק אחרי הבחירות הקרובות אם תהיה הכרעה, הראשות על פי ההסכם תישאר בידי ש"ס. מי יעמוד בראשות המועצה הדתית, אולי יהודה מהדיזדה ימשיך לקדנציה שלישית, אולי מישהו אחר, מה שבטוח זה לא יהיה נציג מהבית היהודי.

בכל מקרה, הסיעות התכנסו במוצ"ש האחרון לדון באפשרות שיתוף פעולה בין הסיעות. הבית היהודי הופיע בהרכב מלא, כאשר מטעם ש"ס נעדר הרב יגאל חדד. בתמונה מופיע רק איציק אלמליח. הצדדים, המנסים לסגור ביניהם חלוקת תפקידים, לא לוקחים בחשבון שיהיו נציגים גם לליכוד וגם לדגל, וגם לעיר מאוחדת. זו האחרונה מנושלת מכל מו"מ כיוזמה גרועה של ראש העיר, החושבת על עצמה בלבד מבלי לשקול את צרכי הקבוצה שאיתה התמודדה. סביר להניח שאלה יכולים לעמוד בדרכם אם גם הם לא יבואו על סיפוקם.

על מה דנו? נכון לעכשיו טרם יצאה כל ידיעה רשמית וניתן לנחש רק שאחת הבעיות המעיקות על הבית היהודי, מציאת תפקיד בכיר למי ששימש כראש הסניף עד הבחירות האחרונות חיים בן מרגי עלתה או תעלה על סדר היום. האחרון רואה עצמו מועמד לשמש מזכיר, משרה פנויה מאז פטירתו של הרב שלמה קקון ז"ל. לא נראה שהמשרה הזו תגרום למשבר נוסף, ואם זה יוסכם הרי שהבית היהודי תבוא על סיפוקה. שהרי באמת, לא ענייני כשרות או עירובין או קידושין הפריעו לבית היהודי עד כה. מה שהיה הוא שיהיה.

נושאים: שס, הבית היהודי, הקואליציה, בית שמש
נעדר יגאל חדד
נעדר יגאל חדד
נעדר יגאל חדד
נעדר יגאל חדד
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: