האם עיריית בית שמש מעגלת פינות במכרזיה?

כלומר, מפרסמת תנאים לקבלה, אבל בעת הצוק היא מוותרת על חלק מתנאי הקבלה. שימו לב מה קרה במכרז קבלת רכזת אזרחים ותיקים.

td; vruujv
td; vruujv

השבוע הגישה מנהלת אגף הרווחה החדשה בקשה לראש העירייה למנות עו"ס שהתקבלה לעבודה באגף בחודש יולי/ אוגוסט, המכרז היה בחודש יוני ומועמדות ניתן היה להגיש עד ה-4 ליולי. כך שסביר להניח שהתאריך בו התחילה לעבוד הוא בתחילת אוגוסט. בסה"כ עובדת העו"ס ארבעה חודשים בתפקידה כרכזת מדור אזרחים ותיקים. הנחה מבוססת לגמרי. וכבר ממולצת היא להפוך ליועצת ראש העיר לאזרחים ותיקים...

מנהלת אגף הרווחה והממונה על האגף החליטו להמליץ על העו"ס גם לתפקיד יועצת לראש העיר לענייני אזרחים ותיקים. בכתב הבקשה, 2 עמודים, שצורף להודעת זימון ישיבת המליאה הקרובה לכלל חברי מועצת העיר, כותבת מנהלת אגף הרווחה כך. ציטוט: העו"ס (המוצעת לתפקיד יועצת ראש העיר לענייני אזרחים ותיקים) בעלת ותק של 18 שנות עבודה. בשנה האחרונה שימשה כעו"ס אזרחים ותיקים במועצה מקומית מבשרת". וממשיכה, "בשנים שקדמו לה עבדה כמנהלת עמותה...".

כמה שנים שימשה העו"ס שלנו, בנושא אזרחים ותיקים? שנה אחת. בתנאי המכרז שקבעה העירייה , סעיף 3 לתנאי הקבלה במכרז נכתב במפורש: 3 שנות ניסיון כעו"ס, רצוי שנתיים לפחות בתחום אזרחים ותיקים.

יועצת לענייני אזרחים ותיקים, צריכה להיות בעל תואר אקדמי או תעודה שוות ערך לתואר אקדמי והוא בעל ניסיון של 3 שנים לפחות בתפקיד ניהולי או בענייני אזרחים ותיקים. לעו"ס המועמדת להיות יועצת יש כנראה ניסיון ניהולי, כמנהלת עמותה. בענייני אזרחים ותיקים יש לה ניסיון של שנה אחת.

האם העירייה מעגלת פינות במכרזים? שווה בדיקה של מבקר העירייה, של וועדת הביקורת בעירייה, של היועץ המשפטי לעירייה, של מנכלית העירייה, של ראש העירייה. שרשרת הפיקוד על עיריית בית שמש.

נושאים: עיריית בית שמש, אגף הרווחה
td; vruujv
td; vruujv
td; vruujv
td; vruujv
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: