האם מונטג מנהל מלחמה פסיכולוגית למצוא תחליף לדור אחר?

גורם בליכוד:"לאדרי אין כל החלטה, ואם הייתה לו לא היה חושש להביע אותה בקולו ובפני חבריו לסניף תחילה ואח"כ בפני הציבור"

שלום אדרי חותם על אמנת נחם
שלום אדרי חותם על אמנת נחם

חרושת השמועות לגבי הסכם קואליציוני טרם בחירות בין הליכוד לבין סיעות חרדיות, אבוטבול –ש"ס, משה מונטג דגל התורה, ממשיכה לגדוש שיאים. מונטג בריאיון רדיו לרשת קול חי פיזר עננים כבדים, אולי בהשראת החורף הקרב ובא . האיש שמעורב בסיפור הזה, שלום אדרי, יו"ר הליכוד בבית שמש , הבטיח כביכול את תמיכתו בבחירות הבאות. שלום אדרי אינו מוכר כאדם שחושש להביע דעתו ברבים, ואם יש לו דעה בעניין זה שומה עליו שהיה מוצא את הדרך לומר אותה בפה מלא , בפני חבריו או בפני התקשורת.

"מוקדם מדי להביע דעה לגבי המועמד שיוביל את העיר בבחירות הבאות". אומר גורם בכיר בליכוד, "אם שלום, ואני מכיר קצת את שלום, הוא לא היה חושש להביע דעתו ברבים. אני גם מכיר את שלום שאם היתה לו החלטה היה מביא אותה לסניף הליכוד. הוא מכיר את הנפשות בפועלות בליכוד, יודע מי משפיע ומי יכול לקבל החלטה כזו". אומר אותו גורם. שמוסיף: "ההכרעה רחוקה מליפול, ויש הרבה תנאים מחייבים קודם".

שלום אדרי, באותן ידיעות כביכול סגר דיל עם מונטג ועם משה אבוטבול לגבי הבחירות הקרובות. "דיל משותף של הסיעות החרדיות והליכוד גמר את הבחירות הבאות", אמר מונטג והתכוון למעשה לשבץ את הליכוד על תקן 'דור אחר' בתמיכה בסיעות החרדיות לראשות העיר. במקום אחר, בעיתון המשפחה, עיתון חשוב בציבור החרדי, : "יו"ר הליכוד בבית שמש שלום אדרי הודיע למונטג ואבוטבול, אתמוך באחד משניכם אם תרוצו, לא באף אחד אחר. יש לכם חלון זמן מצומצם להודיע לי מי המועמד משניכם". שלום אדרי לא אוהב לאיים, ולא יודע לאיים, הוא מחליט ועושה. אם הייתה לו כוונה לעשות כן, היה עושה זאת בפרהסיא.

בציבור החרדי יודעים שהפעם, בשל הפילוג המבצבץ הם עדיין תלויים בכוח ציוני אחד שיערוק ויצטרף אליהם. אותו מונטג שפעל בבחירות האחרונות, כהודאתו בריאיון אחרי הבחירות עבור מאיר בלעיש, מבין כנראה שבלעיש גמר את הסוס. הוא גם יודע שמשאת נפשו של הליכוד זה לראות את מאיר בלעיש בחוץ, ולכן נוקט מונטג בשיטה פסיכולוגית לגרום לליכוד להתחיל לחשוב באשר לעתיד הפוליטי של העיר. דעת מונטג על שלום אדרי, ידועה ואולי השתנתה באחרונה אצלו. באותו ריאיון מפורסם הא זלזל בליכוד ובעיקר בשלום אדרי אותו הגדיר בציניות אופיינית לו "מפולפל". בהמשך צוטט מונטג אומר על שלום אדרי, זה שהיום הוא פונה ומתחנן להצטרפותו ולתמיכתו בו: " "אין מקום לליכוד בקואליציה. אם הייתי שלום אדרי הייתי מתבייש להוציא את הפרצוף שלי מהבית. עובדה דני וקנין כל כך מתבייש שהוא עזב את העיר, אחרי שהביא לכאן 5000 משפחות חרדיות, שמבחינתם פרו ורבו זו המצווה, את מה אפשר לנצח את המאזן הדמוגרפי?! שלום אדרי ושות' נרדמו בשמירה ועכשיו הם צועקים הפרדה. ששלום יספר לי מה הם בנו בעיר במשך 20 שנה שיצביעו לי על אלמנט אחד? כל הדברים הטובים אנחנו בנינו ושלא יסלפו את האמת?".

גם דעתו של שלום אדרי נאמרה לא פעם, כי אינו שבע רצון מהתנהלות העניינים, גם בימים האלה בהם הוא יושב בתוך הקואליציה. וזה באנדרסטייטמנט. לא פעם שקל אדרי לזרוק את המפתחות וללכת הביתה, כי הוא יודע שאם יעשה את זה, זה יהיה בבחינת סוף פסוק לעיר בית שמש ולסיכוי להבריא את ניהולה.

נושאים: בחירות 2018 משה מונטג, שלום אדרי
שלום אדרי חותם על אמנת נחם
שלום אדרי חותם על אמנת נחם
שלום אדרי חותם על אמנת נחם
שלום אדרי חותם על אמנת נחם
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
האם מונטג מנהל מלחמה פסיכולוגית למצוא תחליף לדור אחר?
דוד יצחקנכתבה ביום ראשון, 05 בנובמבר 2017, 01:15

אין עשן ללא אש. אם זה לא נכון שיכחיש הליכוד ושם יש מספיק אנשים שיודעים לדבר......