האיש שהציל חיים הלך לבית עולמו

יעקב חיים אקריש, פראמדיק במד"א בית שמש, האיש שרבים חייבים לו את חייהם השיב הבוקר את נשמתו לבורא. הלווייתו היום בשעה 13:00 בבית העלמין המקומי.

יעקב חיים אקריש ז"ל
יעקב חיים אקריש ז"ל

בית שמש קמה לבוקר עצוב במיוחד, קובי חיים אקריש הלך לעולמו הבוקר לאחר מחלה קשה. דרוך דיין האמת. אקריש מבני בית שמש, עבד במד"א בית שמש ולא מעט אנשים חייבים לו את בריאותם או את חייהם. רבים האירועים בהם הגיע אקריש לזירה בין הראשונים והיה זה שהציל את הפצוע מלהמשיך לדמם. לפני כשבועיים ערכו חבריו ערב חיזוק והתעוררות, כדי לא להטריחו ולהוציאו מבית החולים הגיעו החברים לבית החולים הדסה עין כרם שם היה מאושפז במחלקה האונקולוגית.

אקריש החל דרכו כנהג במד"א בית שמש ולאחר שהשתלם הפך להיות פראמדיק. בזירות האירועים הקשים כמו הקלים התנהג אקריש כאיש מופת, תוך גילוי תושייה להקל על הפצועים או הנפגעים את ההתרחשות. בזירות תאונות לא מעטות היה אקריש הפראמדיק שנאלץ לקבוע מותם של אחרים, כך למשל בתאונה הקשה שאירה לפני כתשע שנים בכביש 38, תאונה בה נהרגו שלושה צעירים תושבי העיר. כואב ועצוב.

אקריש חייכן, חביב על הבריות התמודד עם המחלה בחודשים האחרונים, ולפנות בוקר השיב נשמתו. משפחתו היקרה, משפחת אקריש ומשפחת בית שמש איבדה את אחד מטובי בניה היקרים. ראובן כהן, חבר מועצה לשעבר, ומתנדב בעצמו בשירותי הבריאות בעיר מעיד עליו: "האיש שמאות אנשים חיים בזכותו, הבוקר נדם לבו. הקב"ה לוקח את הטובים. יהי זכרו ברוך".

הלוויתו היום בשעה 13:00 בית העלמין המקומי בבית שמש.

נושאים: יעקב אקריש, מדא בית שמש
יעקב חיים אקריש ז"ל
יעקב חיים אקריש ז"ל
יעקב חיים אקריש ז"ל
יעקב חיים אקריש ז"ל
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: