ד"ר בלוך כובשת את התקשורת ואת המרפסות

שעות אחדות אחרי סיום מסיבת העיתונאים כבר כבשו מודעות הפרסום את מקומם על מרפסות בכל שכונות העיר. בלוך בדרך הנכונה? ימים יגידו...

על קיר אחת הוילות
על קיר אחת הוילות

ד"ר עליזה בלוך הכריזה על מועמדותה לא לפני שבדקה את השטח, יש אומרים מעט יש אומרים הרבה. לד"ר בלוך (בן חמו) בטרם צאתה בדקה בציבור הכללי והקדישה מחשבה עמוקה לציבור החרדי. היה ברור לה, וזה לא רק לה, כי ללא תמיכה מהציבור החרדי היא עלולה להתאכזב. הפעם היא החליטה לצרף לנחישות גם מחשבה עמוקה איך לשכנע שמטרתה ויעדה הוא לפעול למען כלל האוכלוסייה. לכן מי שאומר כי ד"ר בלוך מתמודדת מול משה אבוטבול טועה ומטעה, ד"ר בלוך באה להתמודד למען שינוי מציאות מאכזבת כל מי שרוצה אחרת.

שעות אחדות אחרי סיום מסיבת העיתונאים לפתיחת מערכת הבחירות שלה, כבר היו תלויים על מרפסות העיר, בכל השכונות, פרסומיה של ד"ר בלוך. המעניין הוא שהצליחה לחדור גם מבעד למסך הברזל אל השכונות החרדיות הטיפוסיות, עדיין לא בחפציבה או בנחלה ומנוחה, וזה יגיע גם לשם כאשר תובן שם דרכה ומחשבתה של ד"ר בלוך. ביממה הראשונה הספיקו תולי השלטים למלא אחר בקשות ועוד נותרו בקשות בצינור שימולאו בעת שיגיע המשלוח השני מבית הדפוס.

לא מפתיעות התגובות שמגיעות מהציבור הכללי, אלה מחכים למנהיגות, למי שיוביל אותם לדרך חדשה, אחרת. הציבור שבע מרורים בשנים האחרונות, התקווה ואו התפילה לשינוי חדרה לכל לב. ולא מפתיע, כי הציבור החרדי שותף לאותה דעה.

כמה תגובות שהגיעו מהציבור מספרות על הרצון לשינוי. כל אחד או אחת לפי טעמיה. הנה התבטאות אחת להדגים ממה שעולה בקבוצות השונות. נאמר כבר כי יש גם הפוכים מאלה, החולקים על הדרך לא על הרצון לשינוי.

"עליזה היא אישה גדולה ומיוחדת וכל מי שגר בבית שמש יודע זאת. גם החרדים מרוב הזרמים לא נהנים במצב שיש היום בבית שמש. יותר מכך, אנחנו יושבים על הגדר בין הקיצוניים שבשבילם כל מי שלא כמוהם- משוקץ. לבין שאר הזרמים בעיר שאותם אנחנו מכבדים ומעריכים ורוצים לחיות יחד בשלום. זה בדיוק הזמן לתת לעליזה לאחד את כולנו שנוכל לחיות כאן באחדות וכבוד הדדי." כותבת מישהי בקבוצת ואטסאפ".

ובעוד הדיון הזה נמשך עולה ד"ר בלוך וכובשת שעל אחר שעל בתקשורת הארצית, y-net , ערוץ בשבע, היום אצל קלמן ליברמן (כאן 11) ועוד היד נטויה, מפיחות את ריח הניחוח הזה למרחוק. השאלה היא עד כמה יתבשמו בריח הזה תושבים רבים ככל האפשר.

נושאים: בחירות 2018
על קיר אחת הוילות
על קיר אחת הוילות
על קיר אחת הוילות
על קיר אחת הוילות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
ד"ר בלוך כובשת את התקשורת ואת המרפסות
שמירנכתבה ביום שני, 25 ביוני 2018, 12:37

אם אתה עם עליזה אתה הורס לה. עליזה מדהימה, אתה בעייתי!