דור העתיד ומנהיגי המחר

בסיום הטכס מתייצבים בוגרי ביה"ס, לבושי מדי צה"ל לתמונה. תמונת מזכרת, תמונת ניצחון האיכות, תמונת ה'ביחד', תמונת ההוכחה שהכול אפשרי, תמונת ההישג הפרטי, תמונת בה בולטים שאיפותיהם האישיות והפרטיות של כל אחד מלובשי המדים

תמונת מחזור תשע"ח
תמונת מחזור תשע"ח

מידי שנה ביום הזיכרון לחללי צה"ל מתקיים טכס מרשים בביה"ס התיכון הכללי בעיר ע"ש ברנקו וייס. הטכס מנוהל בידי תלמידים, מקהלת ביה"ס תורמת חלקה, מדליקים נר זיכרון, תפילת יזכור, כל אותם סממני טכס רגילים מכל מקום אחר שגם קיימים שם. ובכל זאת יש משהו מיוחד בטכס הזה שבכל שנה מרגש שוב ושוב.

בסיום הטכס מתייצבים בוגרי ביה"ס, לבושי מדי צה"ל לתמונה. תמונת מזכרת, תמונת ניצחון האיכות, תמונת ה'ביחד', תמונת ההוכחה שהכול אפשרי, תמונת ההישג הפרטי, תמונת בה בולטים שאיפותיהם האישיות והפרטיות של כל אחד מלובשי המדים. ירוק, עץ זית, כחול, לבן, כל סוגי מדי צה"ל ומג"ב גם תמצא שם. זה היופי... 12 שנות לימוד במסגרת החינוך ולבסוף למסגרת מחייבת ומלאת אחריות בה מתגשמים כל ההבדלים במחשבות בשאיפות בכיוון ההתפתחות.

גם השנה התקבצו בוגרי המחזורים האחרון עם קודמיו, אלו שעדיין משרתים בצה"ל ומצויים במשימות שגרה וצה"ל מאפשר להם להתייצב בטכס. התקבצו לתמונת מחזור עם המנהלת המיתולוגית של ביה"ס, ד"ר עליזה בלוך ומנהל התיכון אבי אור.

אמרת מדינת ישראל, התכוונת צה"ל, אמרת צה"ל- התכוונת חייליו. אמרת חייליו התכוונת ילדים ובני נוער מהתיכוניים ובכללם ילדינו, ילדי בית שמש. הנה הם הגיבורים של המחר, דור מנהיגות העתיד של האומה ושל המדינה. ה' ישמור עליהם בכל מקום. ה' ייתן להם תבונה לדלג על כל משוכה בה תיתקלו.

חג עצמאות שמח.

נושאים: בית שמש, ברנקו וייס, דר עליזה בלוך
תמונת מחזור תשע"ח
תמונת מחזור תשע"ח
תמונת מחזור תשע"ח
תמונת מחזור תשע"ח
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: