גרינברג קרוב להכרעה להכריז על התמודדות

הרדיפה המתמשכת אחר אבוטבול לשיתוף פעולה בבית שמש נראית גם בעיני אנשי דגל כמבזה, ולכן שמואל גרינברג קיבל הוראה להתכונן לרגע האמת, הכרזה להתמודדות. גרינברג בתגובה: "זה עומד על הפרק, עדיין אין הכרעה".

שמואל גרינברג
שמואל גרינברג

סגן ראש העיר שמואל גרינברג מטעם דגל התורה עומד להפתיע, ובישיבת המליאה הקרובה ויודיע על כוונתו להתמודד לראשות העיר. כך מספרות שמועות המסתמכות על סובביו של גרינברג. גרינברג מכיר את כל הבחש הקיים בעיר מסביב ליריבות בינו לבין מונטג ובעיקר לחוסר השיח בינו לבין משה אבוטבול. השניים, אבוטבול וגרינברג, לא מדברים למעלה מחצי שנה, אבוטבול אפילו נמנע מלשבת עם גרינברג בישיבות עבודה ובישיבות בהם נוכחים שותפים אחרים, ניכרת היריבות עד כדי רתיעה בין השניים.

לגרינברג ביקורת קשה על התנהלות העירייה, התנהלות שהביאה את בית שמש לפאתי תהום של ממש.. הוא גם טוען לעובדה שאבוטבול הטיל עליו משימות תפקידים לא מספקים, ובעיקר נטל ממנו תפקידים חשובים ונתנם לאחרים כדי לגמד את גרינברג השואף לבכירות מחד ולצמצם עד למינימום קבלת ניסיון בהכרעות חשובות.

אם זה היה תלוי בו, בשמואל גרינברג, הוא היה מתחיל קמפיין כבר לפני כמה חודשים, אלא שמעצורים כמו הנהלת דגל , הרבנים וחברי הכנסת עצרו אותו. האישור בדמות מכתב הדרישה שניתן לפני שבועיים בידי רבני דגל בבית שמש ביניהם בכיר הרבנים הרב דינקל, חיזקו אצלו את המגמה.

היום במענה לשאלה של ornews אומר שמואל גרינברג, "זה עומד כל הזמן על הפרק,". ומוסיף כי למעשה "אין שום התקדמות במשא ומן עם אבוטבול אבל אין גם החלטה." יש מי שאומר שהשמועה הזו נועדה ללחוץ על אבוטבול ושותפיו לפרוק חלק מנכסיהן כדי לרצות את אנשי דגל שממש מצויים בעצמם בתוך בור סירחון לא פשוט בדמות פרשת השחיתות בה שוחה משה מונטג.

עכשיו תנסו לפתור לעצמכם את החידה, זה עומד על הפרק, הבעיה היא רק עם ההחלטה... אנחנו מפי גורמים מקורבים חצר גרינברג יודעים שז קרוב מאוד להכרעה, גרינברג עומד להכריז על התמודדות.

נושאים: דגל התורה בית שמש בחירות 2018
שמואל גרינברג
שמואל גרינברג
שמואל גרינברג
שמואל גרינברג
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: