גרינברג: "לוקח פסק זמן מהחיים הפוליטיים בעיר"

גרינברג שזכה בתפקיד מנהל החינוך החרדי בעיריית ירושלים, תפקיד רב עוצמה, השתהה מעט עד להכרעה, לבסוף הבין שכדי להצליח בתפקידו עליו להתמקד בו . קיבל אישור גפני להודעת הפרישה מנציגות דגל בעירייה.

גרינברג
גרינברג

הצלע השלישית במשולש הפוליטי שהוביל את העיר בעשור האחרון, בין השנים 2008 ועד 2018 שמואל גרינברג מצטרף אל חבריו ועוזב את העירייה. שלא כמו משה אבוטבול המפסיד הגדול של הבחירות, ושלא כמו מאיר בלעיש סגן ומ"מ ראש העיר שלא עבר את אחוז החסימה, שמואל גרינברג, סגן ראש העיר הגדיל את כוח סיעת דגל התורה משלושה מנדטים לארבעה למרות הפילוג הגדול שהיה ביהדות התורה המאוחדת.

היום הודיע על פרישתו מהחיים הפוליטיים בעיר. בהודעה שפרסם הערב והגיעה אלינו אומר שמואל גרינברג: "הגשתי היום לראש העיר ד"ר עליזה בלוך מכתב התפטרות ממועצת העיר ולעת עתה אני לוקח פסק זמן מהעשייה הפוליטית העירונית. מכתבי הוגש לאחר שאושר לי לעשות כן, על ידי יו"ר תנועת דגל התורה ח"כ הרב משה גפני, ומקבל אני את בקשתו להמשיך לכהן כיו"ר דגל התורה בבית שמש.
כידוע, נבחרתי לתפקיד מנהל אגף החינוך החרדי בעירית ירושלים ולאחרונה התחלתי בעבודתי שם ופרשתי מהתיקים והוועדות בהם החזקתי בעיריית בית שמש, אולם מחברותי במועצת העיר לא פרשתי.
היועמ"ש בעיריית בית שמש ובעיריית ירושלים אשרו כי אין ניגוד עניינים ואין מניעה לכהן בשני התפקידים, אולם יש לקבל אישור מהועדה הרלוונטית במשרד הפנים והמשפטים, מאחר וייקח זמן לכינוס הוועדות הללו, החלטתי שלא לעכב את קליטתי בעיריה ולבקשת עיריית ירושלים לכניסה מיידית לתפקיד לאור הצורך הדחוף, קיבלתי את בקשתם והחלטתי שלא להמתין עוד ועל כן הגשתי את התפטרותי בבית שמש מיידית.

מסכם בסיפוק רב למעלה מ- 11 שנים של עשיה כחבר מועצה, סגן ראש עיר ומשנה לראש עיר.
שמח על מייזמים רבים שהובלתי ופרוייקטים שליוויתי משלב התכנון ועד לחניכתם.
עזרה לפרט לאלפי אנשים במהלך כל השנים הללו יחד עם צוות לשכתי.
מודה לגדולי ישראל, רבני דגה"ת ורבני העיר שליט"א על האימון שניתן בי ועל שהתוו וכוונו את דרכי בפעילות השוטפת וההחלטות לאורך התקופה כולה.
מודה לחברי הכנסת של דגה"ת שסייעו לאורך הדרך והיו קשובים וזמינים באופן קבוע.
מודה לחבריי במועצת העיר ולראש העיר על שיתופי הפעולה, לעובדי העירייה המסורים שבלעדיהם לא היה ניתן לקדם ולפעול.
מודה לתנועת דגל התורה שנתנה בי את אימונה בתפקיד הרם.

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, קיבלה הערב את הודעתו של המשנה לראש העיר, חבר המועצה הרב שמואל גרינברג על התפטרותו ממועצת העיר. ראש העיר הודתה לגרינברג על עשייתו בשירות תושבי העיר בשנים האחרונות במגוון התפקידים שביצע. ראש העיר, ד"ר עליזה בלוך: "אני מודה לשמוליק על תרומתו הרבה ומסירותו לבית שמש ותושביה ומעריכה את פועלו הרב. בשמי, בשם תושבי העיר ובשם עובדי העירייה אני מאחלת לו ברכת הצלחה בתפקיד החדש ובהמשך דרכו".

נושאים: דגל התורה, בית שמש
גרינברג
גרינברג
גרינברג
גרינברג
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: