גולדברג אחראי, בלוך תחטוף את הקללות.

אגף ההנדסה הרס מבנה בלתי חוקי, פעילים חרדים ריססו כתובת נאצה וקללה.

שם רשעים ירקב
שם רשעים ירקב

עיריית בית שמש שמה לה למטרה להילחם בתופעת המבנים הלא חוקיים על שטחי ציבור. אחד כזה- בית כנסת- המוצב ברח בן איש חי היה יעד להריסה בשבוע שעבר. אחד נהרס ויש עוד באותה שכונה.

בדרך כלל, כאשר העירייה מוציאה צו להריסת מבנה מיידעת את בעל הנכס על הכוונה להרוס, העירייה גם מיידעת את המשטרה להיות זמינה או במקום. יידוע זה גורם לא פעם להיערכות בצד הנגדי וכאשר מדובר אצל חרדים, הדבר גם יוצר מהומות. לכן הפעם נקטו בעירייה בהתנהלות חשאית, כאילו באים להרוס בית של מחבל אי שם בסמוך לחברון. בשעה שתיים באמצע הליל, הגיח טרקטור למקום המבנה. להפתעתו מצא במקום קבוצת חרדים, ההריסה השתבשה מה שאילץ הזמנת משטרה שכעסה מאוד על התנהלות מצד גורמי העירייה. נזכיר את אגף ההנדסה מתפעל איש חרדי, יו"ר סיעת כוח, סגן ראש הער לעתיד.

בין הצדדים נוצר חיכוך שהעירייה ביקשה להימנע ממנו. הנוכחים ניהלו תגרה עם השוטרים, ובסופו של דבר הכריע הטרקטור את המבנה. הודעה רשמית מהמשטרה או מהעירייה טרם יצאה, כאשר תצא נעדכן.

כל זה לא מנע מתושבים בשכונה להקצין את תגובתם ולא הסתפקו בהפגנה, אלו החליטו להנציח את המעשה בצורת כיתוב. "כאן ממול נהרס בית כנסת". מילא אם היו מסתפקים בכך, אלה הקצינו כאורח חייהם, והוסיפו גם "ע"י האנטישמית עליזה בלוך שר"י". מהו שר"י, שם רשעים ירקב... הגזמה טוטלית שמחייבת גינוי מפי כל אדם בר דעת. לא שמעון גולדברג מקבל את הקללה העסיסית אלא עליזה בלוך... שאלנו את שמעון גולדברג למה הוא לא לקח אחריות על המעשה? צו ההריסה יצא מאגף ההנדסה באחריותו. גולדברג העדיף לא להשיב... האם לכך נצפה , כאשר ייעשה דבר חיובי ולשביעות רצון החרדים יקבלו אלה את הברכה, וכאשר תעמוד ראש העיר על אכיפת החוק מול ציבור חרדי תקבל מהם היא את הקללה?

נושאים: אגף ההנדסה, עיריית בית שמש, שמעון גולדברג
שם רשעים ירקב
שם רשעים ירקב
שם רשעים ירקב
שם רשעים ירקב
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
גולדברג אחראי, בלוך תחטוף את הקללות.
גולש אנונימינכתבה ביום ראשון, 17 בפברואר 2019, 12:30

המצחיק, שהמטה של עליזה בתקופת הבחירות היה מפזר כל ערב שבת כמה דקות לפני כניסת שבת פשקווילים ובהם היה מגדף את משה אבוטבול על שהוא הרס בתי כנסת..... איך שגלגל מסתובב

גולדברג אחראי, בלוך תחטוף את הקללות.
שמחהנכתבה ביום ראשון, 17 בפברואר 2019, 04:24

כתבה יפה ואוזנת