בקמפיין השיווק לרוכשים- נווה שמיר בית שמש

בניגוד למכרז הקבלנים שם הוסווה מיקום השכונה, הרי שלרוכשים נאמר אפילו בגאווה, נווה שמיר היא שכונה בבית שמש. קמפייין השיווק פונה לפריפרייה ולאוכלוסיית ירושלים במטרה למשוך אוכלוסיה צעירה לשכונה החילונית הראשונה בארץ.

משה שיטרית, סגן ראש העיר
משה שיטרית, סגן ראש העיר

השבוע עולה לאוויר החלק השני בקמפיין השיווק של שכונת נווה שמיר. הקמפיין הפעם פונה לציבור הרוכשים הפוטנציאלי וגם אינו מסתיר בכלל את היות שכונת נווה שמיר חלק מבית שמש. "בשונה מרמה ד' או רמה ג', שכונות חרדיות, הרי שהשכונה החדשה בשלב הזה, היא עם שם ברור, נווה שמיר בבית שמש וכך יופיע בכל הפרסומים". דברי משה שיטרית סגן ראש העיר בית שמש.

וזה, תודו, התקדמות בכך שכל הישג לשכונה הזה תלוי בעיר בה צומחת לה השכונה החילונית הראשונה בישראל. וצריך להבהיר, השכונה היא שכונה מיועדת אמנם לכלל הציבור בשל הוראות החוק, אבל כדאי וידעו כל אלה שמבקשים לרכוש שם דירה מהציבור החרדי, לעולם לא יוכלו לעשות שם מחטפים לשינוי תדמית או פני השכונה. בשכונה הזו לא יתלו שלטים בעד צניעות, בשכונה הזו לא תהיה הדרה, בשכונה הזו ילכו נשים כפי שהם מרגישות וחפצות ללכת, בשכונה הזו תושביה יתנהגו לפי אמונתם והבנתם. איש מהנהגת הציבור לא ידבר על כך בפומבי, בחדרי חדרים אכן זו הכוונה. אז כדאי וטוב שידעו כל אלה שמוכוונים ע"י גורמים שונים לרכוש שם דירה בתקווה שאולי יום אחד השכונה תהיה חרדית, שלא יהיה ספק, השכונה תהיה שכונה חילונית לגמרי.

קמפיין השיווק פונה תחילה לבני המקום, צעירים מחוסרי דיור שנולדו בבית שמש או כאלה שהוריהם העתיקו מיקום מגוריהם אל העיר לפני שנים רבות. הקמפיין יפנה גם למחוסרי דיור במרחב ירושלים עד קרית גת, בתקווה למשוך משם אוכלוסיות לשכונה הצעירה. "הקמפיין יעלה בעיתונות הארצית והמקומית, כולל בפריפריה, כמו קרית מלאכי וקריית גת. כיוונו לכך שכבר בימים הראשונית תהיה הרשמה מספקת כדי להתחיל לתכנן את המשך הדרך". אומר סגן ראש העיר משה שיטרית. כדי לא ליצור חיכוך מיותר עם אוכלוסיה חרדית מחוסרת דיור, הוצאו במסגרת דיור למשתכן ברמה ד' מאות יח"ד במקביל לקמפיין נווה שמיר. "אני לא צופה חיכוכים, יש לנו ויש להם, ויש מספיק" אומר סגן ראש העיר שיטרית.

נושאים: נווה שמיר, בית שמש, דיור משתכן
משה שיטרית, סגן ראש העיר
משה שיטרית, סגן ראש העיר
משה שיטרית, סגן ראש העיר
משה שיטרית, סגן ראש העיר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
בקמפיין השיווק לרוכשים- נווה שמיר בית שמש
גולש אנונימינכתבה ביום שבת, 09 ביוני 2018, 17:06

אני חרדי וזכיתי בנווה שמיר ויש לי עוד חברים חרדים שזכו ואף אחד מאיתנו לא הולך לבטל את הזכייה , ברוב הרכוזים החרדים יש 10 קומות (ובבית שמש שזה מקום הררי זה יהיה מדורג ככה שזה בכלל לא נורה)מרפסת סוכה אפשר לעשות בהמשך וגם אם לא לא זה מה שימנע מחרדים להתמודד בדירה בהנחה כל כך משמעותית במיקום כל כך מצויין אי אפשר לגרום לחרדים לא להתמודד במכרזים של מחיר למשתכן בית שמש בתהליך התחרדות מסיבית שום חילוני ממוצע לא ירצה לגור במקום שהתקשורת מפרסמת מלחמות בן חרדים לחילונים ושיש הרבה קצוניים ושנווה שמיר ממוקמת בלב שכונות חרדיות בדקתי בכל הכתבות של נווה שמיר וראיתי את התגובות של החילונים ממש לא ניראה שזה מעניין אותם בקיצור נווה שמיר תהיה חרדית בוודאות חרדי שיבטל את הזכייה יתחרט על כך

בקמפיין השיווק לרוכשים- נווה שמיר בית שמש
סימינכתבה ביום שלישי, 05 בדצמבר 2017, 00:59

לא חידשת בזה שאפשר להרשם לכל ההגרלות אבל המציאות היא שבית שמש התחרדה ותמשיך להתחרד ולא להפך, ולכן יותר קל לזוג חרדי להרשם לשכונה ה וגם במידה ויזכו ולא ירצו לגור ישכירו את דירתם לעומת מצב שזוג חילוני רוצה להתגורר בדירה שזכה. אם תבדוק תראה שכמעט כל החילונים שזכו ברמה ד1 ביטלו את זכייתם. ד"א במידה וחרדים לא יתמודדו על שכונה ה תהיה בעיה ענקית לקבלנים עם הדירות שם. מציאות כואבת אבל מציאות.

בקמפיין השיווק לרוכשים- נווה שמיר בית שמש
יצחק ינכתבה ביום שני, 04 בדצמבר 2017, 12:22

הכתבה בסדר. אף אחד לא יכול למנוע מהחרדים לרכוש דירות בשכונה, ממש כמו שיש דתיים לאומיים וחילונים שזכו בהגרלות ברמה ד, אבל בגלל סגנון הבניה בשכונה שלא מותאם לצורכי החרדים והעובדה שדתיים לאומיים וחילונים ירכשו שפ דירות ויזכו בהגרלות. השכונה כנראה לא תהייה חרדית. דרך אגב זה תלוי בתושבי בית שמש בעיקר, אם הם יתמודדו בהגרלות הם גם יזכו. חרדים יעדיפו להתמודד על ההגרלות ברמה ד' שכן תמהיל הבניה יותר מתאים להם. אני ממליץ לחילונים להמשיך להתמודד גם על מכרזים ברמה ד' כפי שזה נראה זו תהייה שכונה מעורבת. רמה ה' (נווה שמיר) תהייה מעורבת כנראה גם כן, אבל אם צעירי העיר יתמודדו בה על דירות היא תהייה יותר דתית-חילונית. דרך אגב כל חילוני או דתי לאומי יכול לקנות דירה גם ברמת בית שמש א,ב,ג,ד ובכלל בכל השכונות. אין דבר כזה שכונות לחרדים, זה לא חוקי. אז אנא מכם תפסיקו לתרץ ותרשמו להגרלות בשכונות החדשות.

בקמפיין השיווק לרוכשים- נווה שמיר בית שמש
אמירנכתבה ביום שני, 04 בדצמבר 2017, 08:55

כמה שטויות בכתבה אחת. ירשמו להגרלות המוני חרדים והם גם יהיו בין הזוכים, מי יכול למנוע מהם לרכוש?