בצר להם פונים תושבי רמבש ג לחברי כנסת- הפעם ח"כ אורלי לוי אבוקסיס

לאחר שנואשו מפניות לראשי העיר מערבים תושבי הרמה את חברי הכנסת במילוי צרכיהם בשכונה, אחרי פניה לח"כ דוב חנין באה עתה פנייה נרגשת לח"כ אורלי לו אבוקסיס שהפנתה את הבקשה לשרת הספורט רגב.

ח"כ אורלי לוי אבוקסיס
ח"כ אורלי לוי אבוקסיס

תושבי רמב"ש ג שנואשו מראשי העיר, ובהם ראש העירייה אבוטבול, והממונה על תיק ההנדסה, משה מונטג תושב השכונה, מנסים לעורר תשומת קברניטי המדינה לדרישתם לבניית מגרשי ספורט בשכונה לילדים ולהורים המעוניינים.

אחרי פנייתם לח"כ דוב חנין מהרשימה המשותפת, ולאור העובדה שגם אליו לא שעה ראש העירייה, היו שחשבו שמוטב לפנות לח"כ מאחת הרשימות הציוניות. הפור נפל על ח"כ אורלי לוי אבוקסיס המוכרת מאוד במידת אכפתיות גבוהה לצרכי ציבור ועוד יותר לצרכי ילדים. התושבים פנו אליה במכתב ובו העלו את הצורך הדחוף: "בנושא שלשמו אנו פונים לעזרתך, פנינו מספר רב של פעמים לגורמים האחראיים בשלטון המחוזי ואנו חשים כי יד נעלמה מסיטה את העניין מסדר היום ונראה שאין לדבר חשיבות רבה בעיני הגורמים האחראיים, לכן החלטנו כאזרחים שומרי חוק, ציבור עובדים ומשלמים מסים וארנונה כדין כי גם לנו מגיע ואין בכוונותינו לשתוק או לוותר בשל גחמות פרטיות של אנשי שררה, אנו סמוכים ובטוחים כי כשרת התרבות והספורט שליבה קרוב למצוקות ערי הפריפריה והאוכלוסיות החלשות במדינה שנושא זה יקבל סוף כל סוף את היחס והחשיבות המגיעה לו"

תושבי השכונה מסבירים עוד: "לא ייתכן ששכונה של 3000 בתי אב עם אלפי ילדים כן ירבו לא תזכה למגרש ספורט, זהו אבסורד וכנראה שיש מי שחושב שמכיוון שמדובר בשכונה חרדית אזי אין צורך וביקוש לפעילות ספורטיבית..

על כן אנו מצרפים למכתב זה עצומה חתומה בידי תושבי השכונה הדורשים את שמגיע להם". על העצומה אגב חתמו למעלה מ-300 תושבים ברמה!!!

ח"כ אבוקסיס העבירה את פניית התושבים לשרת הספורט ח"כ מירי רגב. בתוספת בקשה להשיב לה בדחיפות ולבחון בדרכים לסייע בידי התושבים שמצאו עצמם בשכונה ללא תשתיות.

נושאים: הכנסת, עיריית בית שמש, מגרשי ספורט
ח"כ אורלי לוי אבוקסיס
ח"כ אורלי לוי אבוקסיס
ח"כ אורלי לוי אבוקסיס
ח"כ אורלי לוי אבוקסיס
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: