בציפיה דרוכה לתוצאות בשתי ערים

המתח בבית יעקב יוסף ז"ל יהיה כפול, שם ימתינו לתוצאות מירושלים בה מתמודד הבן יהונתן על מקום במועצת העיר ברשימת מאוחדים, ומבית שמש בה מתמודד הרב עובדיה ברשימת שבת אחיו. שניהם רחוקים מש"ס.

שני אחים יהונתן ועובדיה
שני אחים יהונתן ועובדיה

מחר כאשר ייודעו תוצאות הבחירות לרשויות המקומיות, במשפחה אחת,. משפחתו של של יעקב יוסף זצ"ל ימתינו לתוצאות במתח במיוחד מירושלים ומבית שמש. שני בניו של הרה"ג יעקב יוסף זצ"ל מתמודדים על מקום במועצת עירם, יהונתן יוסף בירושלים, עובדיה יוסף בבית שמש. יהונתן יוסף פעיל בירושלים כבר שנים רבות ואילו הרב עובדיה יוסף הלך בדרך אביו מרביץ תורה וראש כולל ברמת בית שמש ג. שני בניו של מי שהיה חבר מועצת עיריית ירושלים הרב יעקב יוסף ז"ל הולכים בדרך אביהם שניהם נתמכים בידי אלי ישי, שר הפנים וראש ש"ס לשעבר, לשניהם שאיפות ומגמות לשיפור השירות לתושבים. שניהם לא משתייכים לש"ס. מעניין...

אלא מה שעשה יהונתן בירושלים לא עשה אחיו עובדיה בבית שמש. יהונתן, מועמד ברשימת מאוחדים של אריה קינג, חתם הסכם עם המועמד החרדי יוסי דייטש והבטיח לעצמו תיק. אומרים תיק בניה ופיתוח. עובדיה בבית שמש לפי הפרסום האחרון מבית נץ שבת אחים בראשות הרב דוד עסיס לא ממהרים לשום מקום. הם רוצים להשפיע, אולי בתכנון ובניה 'גם לאחינו הספרדים' אולי בחינוך לפי דרישת הרב דד עסיס. מה שבטוח הם רוצים לעשות זאת לא עם מי שנכשל. ומי לא נכשל? לא פורסם אבל אפשר להבין.

להערכה פנימית בתוך המפלגה מצפים שם להיות הפתעת הבחירות, 2-3 מנדטים. ההערכה מתבססת על ההשערה שמאוכזבי ש"ס יתמכו בשבת אחים, ובעיקר נאמניו של אלי ישי שכבר הצביעו נגד אריה דרעי בבחירות. מניינם אז עמד על אלפי קולות ובמדוייק כמעט 2400 קול!!!

נושאים: שבת אחים, מאוחדים ירושלים
שני אחים יהונתן ועובדיה
שני אחים יהונתן ועובדיה
שני אחים יהונתן ועובדיה
שני אחים יהונתן ועובדיה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: