בנק דקסיה יסתדר בלי הדירקטור משה אבוטבול

מרשימת חברי הדירקטוריון המופיעה באתר בנק דקסיה נפקדים תמונתו ושמו של נציג המרכז השלטון המקומי משה אבוטבול.

פעם היה בנק השלטון המקומי
פעם היה בנק השלטון המקומי

בסוף נובמבר 2016 התקיימה ישיבת מליאה של מועצת העיר, העירייה ביקשה אשראי מכמה בנקים, ביניהם בנק דקסיה. חבר דירקטוריון באותו מועד היה גם ראש העירייה משה אבוטבול שהגיע לשם מתוקף תפקידו כחבר מרכז השלטון המקומי. משה אבוטבול מחזיק הרבה זמן בתואר הזה כחבר דירקטוריון מאז בחירות המהפך שהעלו אותו לשלטון כראש עיר בשנת 2008.

בישיבות המליאה כאשר הגיעה בקשת העירייה להקצאת אשראי, שהבנק נותן לרשויות יצא מה אבוטבול מהישיבה מחשש לניגוד עניינים. הפעם האחרונה בה ביקשה העירייה אשראי עדיין היה אבוטבול חבר דירקטוריון ולכן התבקשה יציאתו מהדיון, סגנו העביר את ההחלטה הבאה, לקבלת אשראי לזמן קצר : .2017 לשנת ₪ 6,000, 000 ₪.

עתה מעיון ברשימת חברי הדירקטוריון של חברי הבנק עולה כי שמו של משה אבוטבול אינו מופיע ברשימה יחד עם נתן פרוינד, אריק בידו, נעם בלזברג, לבנה שיפמן ואחרים.

דובר העירייה מאשר אכן שראש העירייה הופרש מרשימת הדירקטורים של הבנק ומוסיף כי אתו הופרש גם הנציג השני ממרכז השלטון המקומי, שלמה דולברג מנכ"ל. הדובר מהנמק זאת "בשינויים מבניים". ומוסיף כי "נערכה מסיבת פרידה לפורשים הוענקה להם אף מתנת פרידה והובה הערכה מיו"ר הדירקטוריון ומנכ"ל הבנק".

עכשיו יתפנה מר אבוטבול מעיסוק שולי שלא הוסיף דבר לעיר זולת עוד איזו נסיעה לחו"ל עבורו, ויתרכז בעיסוקיו לשמם הוא נבחר.

נושאים: בנק דקסיה, מרכז השלטון המקומי, משה אבוטבול, עיריית בית שמש
פעם היה בנק השלטון המקומי
פעם היה בנק השלטון המקומי
פעם היה בנק השלטון המקומי
פעם היה בנק השלטון המקומי
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: