בניגוד לסיכומים הכרטיסים לאייל גולן הופצו בידי מקורבי בלעיש בלבד

אדרי דאג למימון, או לפחות לרוב המימון, ההפצה כולה נלקחה בידי משרדו של בלעיש בהתעלמות מוחלטת מדרישתו של אדרי לקבל לפחות מחצית הכרטיסים להפצה. תחיית הגוש החברתי נדחית...

שלום אדרי
שלום אדרי

סוגרים את הקיץ, כבר מאחורינו, והדיו עדיין מהדהדים ואפילו בחוזקה. ערב האירוע עלה נושא חלוקת הכרטיסים לסדר היום בין החתומים על ההודעה לקיום האירוע. היה מי ששם לב כי על המודעות חתומים נאיר בלעיש מחד ומאידך שלום אדרי. שניים אשר מצויים משני צידי המתרס בתמיכה באבוטבול.

המשטרה אישרה עד 10,000 כרטיסים לאירוע באמפי, ובהמלצת גורמים שונים הוצע שמחצית מהכרטיסים תחולק ע"י משרדו של שלום אדרי כגורם אשר הביא את מרבית הכסף למימון האירוע. היתר יחולקו בידי מקורביו של מאיר בלעיש המשרד האמון על האירועים בעיר, הדבר אכן פורסם בהודעה שפורסמה ברשת החברתית.

מה בפועל? חלוקת הכרטיסים נמסרה כולה לפעילות החברתיות- כך מוגדרות אלה אשר דאגו למסור כרטיסים לכל פונה ברישום מדוקדק הכולל שם וטלפון. למה? בלי הסבר ולא צריך כנראה להסביר. מירי מזרחי, חנה ג'ורנו, עמליה בוחבוט, משה איפרגן ומנהל הרכש בעירייה דוד וקנין היו האנשים האחראים על הפצת הכרטיסים. מה עם משרדו של אדרי? גם שם יושבת מזכירה שיודעת לרשום. כמסוכם, שלום אדרי היה צריך לחלק מחיצת מהכרטיסים, בעיקר בהיותו הגורם המרכזי במימון האירוע. יש מי שמסר שאדרי גייס סכום של 160 אלף ₪ לטובת האירוע. אדרי לא קיבל אפילו כרטיס אחד לחלוקה!!! איציק קניזו מנהל האירועים הבטיח שיביא לו 500 כרטיסים לחלוקה ביום המחרת אדרי שאל למה רק 500? קניזו נימק: אתה יודע מי קובע, לא אני... אדרי התעקש על מחצית מהכמות- קרי 5000.

למחרת בבוקר המתינו אדרי ומפיץ נוסף במשרד לקבלת הכרטיסים, לא 500 ולא 5000 הגיעו. "אפילו לא אחד". מחשש להתבזות, אדרי ביקש להוריד את הפוסט המבשר על חלוקת הכרטיסים במשרדו. " המתין יום שלם, ואפילו כרטיס אחד לא הגיע למשרדו של שלום אדרי". מספר לנו עד ראיה להתרחשויות.

וזהו רק הד אחד מהאירוע הזה שהיה אמור להיות חגיגה בעיקר בשל אמנים איכותיים שהגיעו אליו. האירוע עצמו עבר ללא תקלות, אם כי בנוכחות לגביה חלוקות הדעות. יש מי שאומר אלפיים, יש שהעריך כפטל ויש שהעריך אפילו כפול מהכפול. האירוע היה תם ונשלם, העירייה תשלם את ההוצאות, השאלה המרכזית היא האם מה שנראה כתחיית המתים לגוש החברתי למעשה הפך גם למסמר האחרון בארון הקבורה של סיכויי בלעיש השתלב מחדש במחנה הציוני בראשות הליכוד.

נושאים: עיריית בית שמש, אגף אירועים, מאיר בלעיש, שלום אדרי
שלום אדרי
שלום אדרי
שלום אדרי
שלום אדרי
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
בניגוד לסיכומים הכרטיסים לאייל גולן הופצו בידי מקורבי בלעיש בלבד
יוסי בר-ניבנכתבה ביום ראשון, 27 באוגוסט 2017, 11:39

לא שהמופע עניין אותי. לא שהייתי הולך גם אם זה בחינם. את התרבות שלי אני צורך במקומות ראויים יותר בתל אביב. לא זה העניין. א. מי קובע את אופי המופעים? ב. מה זה כל סיפור החלוקה ע"י נבחר ציבור מסויים? היום זה כרטיסים למופע ומחר? זו תחילת הדרך להון שלטון. קניית קולות באמצעות מתנות.