במטה יהודה- רותמים את העגלה לפני הסוסים

כנס תומכים מוגדר כצבא התומכים של משה דדון התכנס והכריז על משה דדון , המצוי בהליכי שימוע כמועמד לראשות המועצה. בינתיים זה רק בפייסבוק... ולמה? הפרטים בכתבה.

תמונה מהמפגש דף הפייסבוק של צבא התומכים
תמונה מהמפגש דף הפייסבוק של צבא התומכים

שלום, רציתי להזמין אותך לסמן לייק בדף שלי כי חשבתי שאולי תרצה/תרצי לתמוך בו. יישלחו לך עדכונים על דברים חדשים ותהיה לך אפשרות לקיים אינטראקציה עם אנשים אחרים בדף זה." כך כותבת מיה צבי בדף פייסבוק שפתחה בשם דף בשם: צבא התומכים של משה דדון. הגב' צבי מזמינה את גולשי הרשת לעשות 'לייק' או לשתף. לא ברור אם הדף הזה נפתח על דעתו של משה דדון או לאו, בכל מקרה הדף קיים ברשת. הבוקר הוא אף העלה תיאור מפגש ורשימה שמית של פעילים למען משה דדון בהתמודדות אפשרית לראשות המועצה בצירוף תמונות מרשימות מאוד המפגינות את הנוכחות רבת המשתתפים. הדף עצמו מספר על 608 אוהבים...

נזכיר כנגד משה דדון תלוי ועומד הליך שימוע שטרם הסתיים. בהליך זה עליו להפריך או לטעון כנגד כל האישומים והחשדות שהצטברו בחקירת המשטרה הארוכה בחודשים האחרונים. כל עוד אין החלטה, כל מה שיעשה דדון או ייעשה מטעם מקורביו אין לו שום תוקף ויכול להיות בכלל שמדובר בהליכי סרק מבזבזי זמן.

הנה מה שהעלו באותו דף פייסבוק, ומשם מצטטים לתקשורת על התמודדות כביכול של מר דדון. "התחלנו, הערב התקיים מפגש פעילים של מטה הבחירות ביישוב בית מאיר. לערב הוזמן גרעין של 30 פעילים, בפועל הגיעו 150 חברים מכל היישובים והמגזרים!! בכינוס שררה אנרגיה אדירה של התחלה חדשה - ישנה. תחושה של רצון להמשיך ולהוביל את המועצה לימיה הטובים. במהלך הערב נחשף החזון של משה דדון וסיסמת הבחירות- "מטה יהודה חזקה - רק עם משה דדון. אסטרטג הבחירות דודי ברמן וראשי הועדות שפעלו בשבועות האחרונים, הציגו חזון חדש, לאיתור צרכים והמלצות ליישום. כל זאת למען שיפור איכות החיים של תושבי מטה יהודה. וכאן מופיעה רשימה של אישים ביניהם בני אלירז סגן ראש המועצה שיטפלו בנושאים השונים על סדר היום במועצה. אם תרצו מעין מועצת צללים... משה דדון נשא נאום סוחף ומרגש וזכה למחיאות כפיים סוערות.

האם ככה מכריזים על התמודדות? בדף הפייסבוק אין אזכור לכל השאלות המשפטיות העומדות על הפרק. האם מר דדון סיים את השימוע שלו בפני פרקליטות המדינה? האם התקבלה הכרעה בפרקליטות לגבי אפשרות העמדתו לדין? האם יכול להיות שמר דדון רתם את העגלה לפני הסוסים?

ביקשנו הבוקר לברר והפננו שאלות גם למשה דדון וגם לאבי דדון אחיו. עד להעלאת הידיעה לא זכינו למענה.

נושאים: מטה יהודה. משה דדון. פרקליטות מחוז ירושלים
תמונה מהמפגש דף הפייסבוק של צבא התומכים
תמונה מהמפגש דף הפייסבוק של צבא התומכים
תמונה מהמפגש דף הפייסבוק של צבא התומכים
תמונה מהמפגש דף הפייסבוק של צבא התומכים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: