בלוך בקואליציה של חי חברים

סיעת ש"ס נותרה באופוזיציה והיא תקבל את וועדת הביקורת. תנופת הבניה החרדית תימשך וגם סעיף בעייתי בניגוד להבטחה לליכוד

סיעת דגל
סיעת דגל

קואליציית בלוך מתרחבת, מגיעה לכדי 18 חברים וזאת לאחר שלפנות בוקר חתמה סיעת דגל התורה על הצטרפותה לקואליציה, יושבת ליד אחותה מאגו"י. האם יהיה שם גם חיבור מחדש של יהדות התורה?

לבלוך יש קואליציה טבעית של 9 חברים מצד אחד, מצדה השני יש תשעה חברים חרדים שיעשו ויפעלו רק לפי הוראות רבנים. בלוך, הצהירה בעבר שיהיה לה לפחות סגן חרדי והנה ה קוטרה, רק סגן אחד בשכר והוא מסיעת אגו"י, עצם שעומדת לדגל בגרון.

הנפגעת מכל המהלך הזה היא סיעת ש"ס, שיכולה היתה להיות ראשונה לסגור וכבר הייתה בשלבים כאלה אלא שבכיריה העדיפו משום מה לדחות את מה שהוצע להם. כך רצה אגו"י פנימה ואחריה דגל. שלושת חברי סיעת ש"ס יסתפקו בשלב הזה במה שהציעה להם במליאה הראשונה כהונת וועדת הביקורת. סיעת ש"ס נזכיר מונה כיום 3 חברים.

ההסכם הקואליציוני שנחתם לפנות בוקר, (נו סוף סוף בלוך יכולה להרשות לעצמה לישון קצת יותר, לא ברור מה דחוף בשעה 4 לפנות בוקר!!!) בין בלוך לבין דגל נותן לדגל שליטה על תיקים משמעותיים כמו שפע, תחבורה ובריאות. בנוסף לתואר לאחד החברים משנה לראש העיר

כמו"כ התחייבו הצדדים להמשיך את תנופת הבניה בכל השכונות הנבנות בעיר, ג ד וה. אחד הסעיפים הבעייתים הוא סעיף 17. סעיף זה אומר כך: העירייה תפעל להקצאת מוסדות חינוך וגני ילדים לכלל התושבים בסמוך למקום מגוריהם. כזכור סיעת הליכוד מתנגדת להקצאות חרדיות בשכונות הותיקות של העיר. האם אנחנו צפויים למשבר עם הליכוד?

לפנות בוקר התכנסו ארבעת חברי מועצת העיר של דגל, גרינברג, מונטג, סילרבסטיין וברילנט לחתום על הנייר מול עליזה בלוך ראש העיר בית שמש.

נושאים: בית שמש, דגל התורה, עליזה בלוך
סיעת דגל
סיעת דגל
סיעת דגל
סיעת דגל
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
בלוך בקואליציה של חי חברים
--נכתבה ביום שני, 21 בינואר 2019, 10:00

הגדר "קרוב" , צריך לעכוב ולראות מה יהיה