בית המשפט קיבל עמדת התביעה לחשוף דוחות ביקורת של משרד הרווחה על אגף בית שמש

בית המשפט קבע גם מועדים לסיכומים עד 26 ביולי תגיש התביעה סיכומיה, ו- 26 יום אחרי סיכומי הנתבעים.

גילוי מסמכים
גילוי מסמכים

בית הדין לעבודה בירושלים בשבתו כבית משפט לעתירות מנהליות קיבל החלטה משמעותית אתמול בעניין בקשת אומ"ץ נגד עיריית בית שמש ושלום בן דוד מנהל אגף הרווחה. הבקשה הוגשה ע"י ב"כ עו"ד שמעון ביטון לגילוי מסמכים ספציפיים ומהותיים להוכחת כי הנתבע (בן דוד) אינו עומד בדרישות המכרז וכי נפלו פגמים בהרכב ועדת המכרזים שבחרה בו לנהל את אגף הרווחה.

עו"ד ביטון דרש לקבל לידיו דו"ח צוות מלווה שהוכן ע"י משרד הרווחה והשירותים החברתיים ודו"ח ביקורת שנערך ע"י משרד הרווחה. לדברי עו"ד ביטון: מדובר במסמכים שיש בהם לשפוך אור על התנהלותו ותפקודו של בן דוד. המסמכים נדרשים להוכיח כי בן דוד חסר את הכישורים הנדרשים על פי דרישות המכרז"

הנתבעים הגיבו לעניין בקשת קבלת המסמכים כי הבקשה הוגשה לאחר שנסתיימה פרשת התביעה". משרד הרווחה שנדרש לסוגיה הסכים לכל מה שיחליט בית המשפט.

וכאמור אתמול קיבל בית המשפט את בקשותיו של עו"ד ביטון, זולת מסמך אחד. לפיכך על הנתבעים או משרד הרווחה להעמיד באמצעות בית הדין את שני המסמכים החשובים ואולי המהותיים ביותר לעיונו של עו"ד ביטון.

אגב זאת קבע בית המשפט מועדים לסיכום התיק. תוך 21 יום מאתמול- קרי ביום 26.7.17 יגיש ב"כ התובעים עו"ד ביטון את סיכומיו בתיק, ועד- 21 יום אחרי יוכלו להגיש הנתבעים את סיכומיהם. זאת כמובן אם לא תוגשנה בקשות נוספות שיחייבו דיונים נוספים.

נושאים: בית המשפט, אגף הרווחה, עיריית בית שמש, שלום בן דוד, עמותת אומץ
גילוי מסמכים
גילוי מסמכים
גילוי מסמכים
גילוי מסמכים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: