ביום בו יוצא קמפיין נווה שמיר כלי התקשורת עוסקים בשלטי הצניעות

מה לא עושה ראש עיר כדי להגן על תדמיתה החיובית של עירו, בודאי ביום בו יוצא קמפיין לשיווק דיור למשתכן לציבור חילוני. אבוטבול נהג היום הפוך ממה שהיה צריך לנהוג. חבל. מי ישמע ויבוא?

הנשים המנצחות של היום
הנשים המנצחות של היום

תזמון הכי גרוע שיש, ביום בו בית המשפט העליון בשבתו כבית משפט לערעורים פליליים (!!!) מתקיים דיון בנושא שלטי הצניעות. כל התקשורת עוסקת/ מצטטת/ מדבררת את המילים הקשות שיצאו מפיו של כב' השופט מלצר המשנה לנשיאת בית המשפט העליון אודות העיר בית שמש והנהגתה, השופט מלצר המשנה לנשיאת בית המשפט העליון מצטט את דבריו של ראש העיר שאומר : "אני בעד השלטים, הכול בגלל 5 נשים דתיות לאומיות שמוצצות לנו את המיץ בעזרת המרכז הרפורמי. אנשים קנו בתים במיטב כספם ויש להם זכות לחיות על פי אורח חייהם . זה כמו שלט: נא לשמור על השקט ".

באותו היום, בו מצטט כב' השופט מלצר את דבריו של מר אבוטבול, שנאמרו בשידור רדיו, גם יוצא קמפיין השיווק לשכונה חילונית חדשה בשם נווה שמיר. מאמץ עליון של סגן ראש העיר שיטרית וחברו יו"ר סיעת הליכוד שלום אדרי לשווק 585 יח"ד לציבור צמא ורעב לכל דירה במרחבי הארץ. האם בית שמש עדיין מסוגלת למשוך אליה גם במצב הזה עם התדמית שיוצרים הכותרות האלה?

ביום הזה היה צריך ראש העיר לנהוג אחרת בדיוק ממה שהוא נהג היום בדיון בבית המשפט. במקום להתעמר, במקום להתווכח, במקום לנסות להיות צדיק, היה צריך להיות חכם. להכות חטא האם לא היה כדאי שראש העיר למשל יברור לעצמו מילים אחרות, לדבר בסגנון אחר לפני בית המשפט העליון, להתנצל על עגמת הנפש, על מה שהשלטים יוצרים, ולבקש, כן לבקש מהנשים להיות מעט מאופקות בדרישות הצודקות שלהן תוך הבטחה שאכן הוא ינסה, ישתדל, יפעל, יבקש רק עוד זמן כדי להסיר את השלטים.

מי יגבר על מי? האם הפיתוי הכספי בדמות 200 אלף ש"ח לזוג צעיר ישכנעו את מחוסרי הפרוטה לקחת סיכון ולהגיע לבית שמש עיר חבולה וחשוכה בה ראש עירייה מודה שאינו יכול לכפות חוק על פורעיו. בה ראש עירייה אינו מוצא את הדרך להסיר את החרפה. ולא רק שאינו מוריד את החרפה אלא אף מוסיף שמן למדורה ומגדיר את פעילות הנשים פרובוקציה.

סיפור השלטים שהחל לפני שנתיים וחצי, מאז מאי 2015, מתגלגל בבתי משפט. גוזל את הקופה הציבורית, יש עו"ד פרטי מייצג לעירייה שעולה הון עתק, יש קנסות והוצאות משפט שיוצאות מהקופה הציבורית שלי ושלך ושל החרדים, גוזל זמן יקר של היועץ המשפטי לעירייה, עו"ד מיקי גסטוירט, שעסוק וטרוד באיסוף ומעקב אחרי השלטים, גוזל זמן חשוב מאוד מיומנו של ראש העירייה שנאלץ על כורחו להתייצב בבתי המשפט, להיפגש עם גורמי האכיפה כדי לנסות למצוא פתרונות. והסוף אינו ממש קרוב. נכון, בית המשפט העליון נתן עוד ארכה לעיריית בית שמש לנסות להסיר את השלטים, המועד הזה יפוג בעוד שבועיים ימים. ממש כמו התאריך הקודם לפני חצי שנה,(יוני 17) וגם אז העירייה לא הצליחה למלא אחר פסק בית המשפט העליון. האם אנחנו בדרך למה שאסור שיקרה, למה שעלול חלילה לקרות ובית המשפט ינקוט בצעד המאיים של צווי מעצר לגורמים בעיריית בית שמש. אל תשכחו מדובר בערעור פלילי, ויש לכך השלכות לבעלי עמדה ציבורית.

ואם מותר להוסיף, ביום לא נורמלי הזה לא נשמע שום ציוץ תגובה על התנהלות העירייה, לא מצד חברי הקואליציה, ובקואליציה יש שני גוונים לפחות, לא מהצד הציוני בקואליציה ולא מצד האופוזיציה. אפשר לומר שאבוטבול מברבר עצמו לדעת ואיש לא ממש נזעק לעזרתו להרימו מהקשרים ואיש גם לא מנסה לקבעו למטה בתחתית.

בחירות 2018 אמרנו? כדאי לזכור.

נושאים: בית שמש, בית המשפט העליון, משה אבוטבול
הנשים המנצחות של היום
הנשים המנצחות של היום
הנשים המנצחות של היום
הנשים המנצחות של היום
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
ביום בו יוצא קמפיין נווה שמיר כלי התקשורת עוסקים בשלטי הצניעות
אבינכתבה ביום שישי, 20 ביולי 2018, 05:57

מירי שלם. יאאאלה לחזור לאשדוד. מבזבזת לכולם את הזמן.

ביום בו יוצא קמפיין נווה שמיר כלי התקשורת עוסקים בשלטי הצניעות
שמוליקנכתבה ביום שישי, 20 ביולי 2018, 05:55

משועממות

ביום בו יוצא קמפיין נווה שמיר כלי התקשורת עוסקים בשלטי הצניעות
אושרנכתבה ביום שלישי, 05 בדצמבר 2017, 01:14

ציון וכל השאר אתם כבר בדרך אל חזור, עם המלחמות שלכם בחרדים הפכתם בידיים שלכם את בית שמש לעיר חרדית (אתה מביןצלמה אני מתכוון) סוף מעשה במחשבה תחילה.