מלגת לימודים לאלופת העולם

נילי בלאק יכולה עתה להרשות לעצמה להשקיע פחות זמן בגיוס תמיכות כספיות, היא זוכה למלגה מטכם קרן המלגות של אילת- קרן המלגות לעידוד ספורטאים בתחרות לא אולימפית

אלופה אמיתית
אלופה אמיתית

כמה נעים לקרוא את הכותרות על נילי בלאק, אלופת אירופה, שנתיים ברציפות, אלופת העולם 4 פעמים, מקום 3 במשחקי העולם, ועוד הישגים רבים ומפוארים. כולם בענף ספורט תחרותי שמוגדר כאינו אולימפי. בלאק מתחרה בענף איגרוף תאילנדי במשקל עד 60 ק"ג.

עתה זוכה נילי גם לברכה כספית מעודדת. קרן המלגות אילת- מטעם התאחדות ישראלית לספורט תחרותי לא אולימפי שיבצה אותה בראש הרשימה לקבלת המלגות מטעם הקרן. בפרסום בסוף השבוע בעיתונות מתבשרים עשרות ספורטאים בענפים לא מוכרים כאולימפים לקבל מלגות, נילי בלאק זכתה להיות המובילה וראש החץ ברשימה המכובדת הכוללת ענפי ספורט פופולאריים כמו ביליארד, בריזג', אקרובטיקה, סקי מים, קיק בוקס, טיפוס ספורטיבי ועוד. המקבלים את המלגות זכו בהישגים מקומות ראשון עד שלישי. עתה נמסרת להם התודה בצורת מלגת לימודים בסיוע המועצה להסדר ההימורים בספורט\ מינהל הספורט במשרד התרבות והספורט ואתנה- המועצה הציבורית לקידום ספורט נשים.

בלאק החלה לימודיה השנה במכללה הבינתחומי בהרצליה והיא לומדת פסיכולוגיית ספורט. כבוד והערכה לבת עירנו. המלגה תסייע לה להשלים לימודיה ואולי גם להביאה להמשיך לייצד את מדינת ישראל בחוצות. בהצלחה.

נוסיף אולי בקשה/הערה. מפעל הפיס מעניק מלגות לבני בית שמש, לא יזיק אם אחת המלגות האלה תועבר לידיה של נילי כתוספת ובלי כל צורך לטרוח למלא כאן שעות תרומה לקהילה. הישגיה בעולם הם ההוכחה הנכונה והחשובה לגאווה מקומית.

נושאים: איגרוף תאילנדי, קרן מלגות אילת., בית שמש
אלופה אמיתית
אלופה אמיתית
אלופה אמיתית
אלופה אמיתית
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: