אירוע בחסות דגל התורה בלשכת סגן ראש העיר בית שמש בוטל לאחר פרסום קיומו

היועץ המשפטי לעירייה ביטל אירוע ייעוץ עו"ד פרטי בלשכת סגן ראש העירייה גרינברג, וגם אבוטבול פרסם מודעת ברכה לנשיא הממלכה, יש לנו כזה בבית שמש, עם לוגו העירייה מטעם לשכת הדובר.

שתי המודעות עם לוגו העירייה
שתי המודעות עם לוגו העירייה

שנת 2018 היא שנת בחירות, כל מעשה שייעשה ייבחן גם תחת זכוכית מגדלת לבחון אם הוא אינו בא לשרת אינטרס אסור של נבחר ציבור ובמיוחד אם הוא ממומן מכספי ציבור. לכן שתי המודעות האלה שנקרו בעיני הקורא המצוי בשכונות החרדיות צדו את עיניהם של קוראים אשר הפנו אותם אלינו.

ואנחנו? פנינו ליועץ המשפטי של העירייה לברר באם הדבר חוקי ומותר.

ראשית בואו נברר את עניין מודעת יייעוץ המשפטי של עו"ד נתנאל רוט. מדובר במודעה מטעם עיריית בית שמש עם לוגו העירייה, לידו מופיע הכיתוב דגל התורה. מפלגתם של גרינברג, מונטג וסילברסטיין.

מי מימן את המודעה? ואם לא העירייה, כיצד זה מתפרסמת מודעה כזו עם לוגו של העירייה. המודעה פונה לכלל תושבי העיר, וממתי כלל תושבי העיר הם כולם אנשי דגל התורה? המודעה מזמינה תושבים לפנות לקבלת ייעוץ עו"ד מתמחה בתחום נזיקין. תביעות נזיקין הם עניין אינדיבידואלי, בעיר מצויים עורכי דין רבים המתמחים בתחום הנזיקין, והפניה אליהם נעשית על דעתו של הפונה בלבד. כל אזרח רשאי לבחור לעצמו למי לפנות, ו ובוחר מתי לגשת. במודעה הוזמן עו"ד מסויים, עו"ד נתנאל רוט לתת ייעוץ בנושאים כמו רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה, ביטוח לאומי וביטוח סיעודי. נושאים חשובים, למה העירייה מעודדת תושבים לפנות דווקא לעו"ד נתנאל רוט? האם הייעוץ הזה הוא לשמיעת ייעוץ ראשוני או אולי מדובר בייעוץ שהוא כוונה לקשור הסכמי עבודה מעבר. ממתי העירייה ממליצה לפנות לגורם אחד על חשבון מתחרים אחרים? והיכן אמור להתקיים מפגש זה? לא פחות ולא יותר, בבית העירייה, בלשכת סגן ראש העירייה שמואל גרינברג שהוא כידוע איש דגל התורה.

היועץ המשפטי לעירייה הורה לבטל את האירוע בלשכת סגן ראש העיר. ובכל זאת המחשב הזו מעוררת סלידה כיצד אנשים שאמורים לשמור על הפרוטה הציבורית לא ממש מקפידים עליה.

המודעה השניה שפורסמה היא ברכה לנשיא הממלכה. לא לנשיא ראובן רובי ריבלין, לא לנשיא טראמפ ולא לסגנו המבקר בישראל, אלא לנשיא חדש, שסופחה לו גם ממלכה. חסידות קטנה בעיר סאדיגורא הופכת להיות ממלכה!!! אבוטבול מחלק תארים, ברצותו מפאר ומרומם ברצותו משפיל... "עיריית בית שמש שמחה להצטרף לקהל המברכים את חסידי רוז'ין סאדיגורה ובמיוחד לקהילת רוז'ין סאדיגורא בעירנו המעטירה את בית שמש, והכול לרגל נישואי בנו החתן החשוב.".

אבוטבול רוצה לברך, שיתגדל ויתקדש וישלם מכיסו ויפרסם תחת שמו. למה דובר עיריית בית שמש מוציא הודעה כזו תחת לוגו העירייה, לשכת הדובר, מכספי משלם המיסים המקומי ובשם עיריית בית שמש? זה המקום לשאול מהם הקריטריונים לפרסום מודעות בסגנון זה?

תגובת סגן ראש העיר גרינברג: אף אחד לא שילם על המודעה.. זה פורסם רק בווצאפ. היועץ משפטי העיר לי שזה לא ראוי... לא בגלל העדפת עו"ד כזה או אחר אלא בשל העובדה שאני נותן לו שימוש במשרדי העירייה. לאור הנ"ל ביטלתי את קבלת הקהל. דובר העירייה ביכר לא להגיב.

נושאים: עיריית בית שמש, לשכת הדובר, מבקר המדינה
שתי המודעות עם לוגו העירייה
שתי המודעות עם לוגו העירייה
שתי המודעות עם לוגו העירייה
שתי המודעות עם לוגו העירייה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: