איחוד הצלה הניח אבן פינה למרכז החירום ובית המתנדב

באותה שעה שהונחה אבן הפינה התכוננו שבע משפחות בישראל להביא למנוחת עולמים את בניהם. בעירייה וגם באיחוד הצלה לא חשבו לדחות את הטכס שהוגדר 'רב רושם'.

הטכס במעמד אישי ציבור
הטכס במעמד אישי ציבור

ביום שישי האחרון, יממה אחרי הסערה הגדולה בה נספו 13 אזרחי המדינה, מתוכם עשרה בני נוער מכינת בני ציון בתל אביב, התקיים טקס בו הונחה אבן הפינה לבית איחוד הצלה סניף בית שמש. בהשתתפות התורמת משפחתה וחברים, בהשתתפות ראש העיר משה אבוטבול, סגן ראש העיר שמואל גרינברג, מחזיק תיק הבריאות ישראל סילברסטין, יו"ר המועצה הדתית יהודה מדיזדה, רב הסניף הרב מרגלית, מנכ"ל איחוד הצלה משה טיטלבוים, מתנדבי הסניף ומכובדים. הסערה הזו ובעיקר תוצאותיה הטרגיות לא גרמו למארגנים לחשוב לדדחות את הטכס ולמרות החדשות הרעות החליטו לקיים את האירוע. בה בשעה ששבעה צעירים מובלים אל מנוחתם האחרונה.

איחוד הצלה סניף בית שמש מונה כ 100 מתנדבים אשר נותנים מענה רפואי ראשוני בהתנדבות מלאה. המקום ישמש כמחסן ציוד חירום בו המתנדבים יוכלו למלא חוסרים בתיקי הציוד שברשותם באופן שוטף, משרד וניהול הסניף, כתה להשתלמויות למתנדבים ולציבור הרחב ועוד.

בטקס המרגש הונחו יסודות הבנין על ידי התורמת, ראש העיר ושאר המכובדים אשר ברכו בדרך צלחה ושיבחו את פעילות מתנדבי איחוד הצלה למען תושבי העיר. צילום: יחיאל גורפיין - איחוד הצלה. "בעז"ה בקרוב תחל בנייתו של מרכז החירום ובית המתנדב של איחוד הצלה סניף בית שמש לרווחת מתנדבי הסניף ותושבי העיר." אומר מר דוד לף מנהל איחוד והצלה בית שמש. בעירייה, שאנשיה כיבדו את האירוע, וגם באיחוד והצלה לא חשבו לרגע לדחות את הטכס ליממה אחרת. כמעט באותה שעה ממש התכוננו משפחות הנספים להביא לקבורה את שבעת הנערים באסון השיטפון למנוחת עולמים. כרגיל במקומותינו, גם אין מי שיבקר מחשבה או מעשה כזה. חבל שכך. ביקשנו התייחסות איחוד והצלה, כאשר זו תגיע נעלה אותה כאן. ממש כמו שביקשנו התייחסות העירייה לשאלה הזו . גם כאן לא הגיע כל מענה.

נושאים: איחוד והצלה, בית שמש
הטכס במעמד אישי ציבור
הטכס במעמד אישי ציבור
הטכס במעמד אישי ציבור
הטכס במעמד אישי ציבור
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: