אטילה שומפלבי: "נשקול שינוי תוכן שישיתרבות"

הופעת ארבעה פוליטיקאים על בימה ביום שישי היא אירוע חדשות עם הרבה פוליטיקה ורק פוליטיקה. האם הכול פוליטיקה?

אטילה עם רינה
אטילה עם רינה

בסיום שישיתרבות בבית שמש, 'לכדתי' את אטילה שומפלבי, עיתונאי בחסד עליון, מתנסח רהוט ואיכותי, להערה אישית שלי פרטית. הוא הכתובת, ועצרתי אותו ביציאתו להעיר לו: היה ארוך ומשעמם. ארבעה פוליטיקאים שאומרים לך אותו דבר, מה שכבר שמעת בלילה קודם בחדשות מעמית סגל, או מפי כל פרשן אחר, באמת משעמם, גם אם יש איזו פליטת פה שתהווה כותרת בחדשות בשעה הקרובה. יכול להיות מעניין יותר. ארוך, האירוע החל באיחור, בשעה 11:20 ונמשך כמעט עד השעה 13:00, כולל שיחה עם סגנית ראש עיר.

שישיתרבות מתקיים בנאגלות, נאגלה ראשונה הייתה סביב הבחירות הראשונות, נגלה שניה עתה סביב הבחירות השניות. חשבתי לתומי, ואיני היחיד אגב, שאם כבר מקיימים שישיתרבות אז שזה יהיה אירוע קבוע בימי שישי, לפחות כל פרק זמן. לא נע סביב קיום בחירות בלבד!!! מותר לי להסיק שיש כאן איזו כוונה נסתרת מעבר לתת לנו אירוע תרבות בימי שישי. ליצור קשרים פוליטיים למשל... מי עם מי, תחשבו לבד.

ועכשיו לתוכן, שעה וארבעים דקות להקשיב לפוליטיקאים, ארוך, מעניין אבל גם מתיש. הצעתי אולי איזו אתנחתא מוסיקלית באמצע, יש בעיר כישרונות רבים, ואפשר לנצל להציג כמה מהם על הבימה הזו.

וגם כדי שזה יהיה מעניין עוד יותר, לא נורא שבמקום ארבעה פוליטיקאים יהיו רק שלושה, הרביעי תהיה דמות שונה, מפסיפס אחר, אמנות, ספרות, פסיכולוגיה, נומירולוגיה, אסטורולגיה, ויש די מרחב להחליט.

אטילה מנומס הקשיב והבטיח לשקול. נראה אם בפעם הבאה (מתי? אני מחכה) אכן יבוא שינוי. היה מישהו בסביבה שלא אהב את בקשותי אלה... בשישיתרבות הבא נדע מה השפיע יותר בקשתי או בקשת המישהו הזה. אני מוכן להתערב שבקשתי לא תעלה אפילו בהרהור מי שקובע את הדמויות המוזמנות למפגש הבא.

נושאים: שישיתרבות, בית שמש, אטילה שומפלבי
אטילה עם רינה
אטילה עם רינה
אטילה עם רינה
אטילה עם רינה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: