אחרי מאירהוף, גם בפסגות השבע- ימוקמו משוקמים חרדים

הפעם ע"ח נשות ההתעמלות שסולקו בטענה כביכול 'מספר נרשמים לא מספיק', ואת מקומם יתפסו חרדים משיח סוד, עמותה הפועלת למען משוקמים בחברה החרדית

החצר עם ארגז החול בו שיחקו ילדי הגנים
החצר עם ארגז החול בו שיחקו ילדי הגנים

63 נשים, שמחפשות פעילות ספורטיביות ומוצאות אותה בשיעורי התעמלות במתנ"ס פסגות השבע עומדות 'לעוף' מהמתנ"ס. לטענת המתנ"ס, מפעילת החוג אינה עומדת בהסכם לפיו התחייבה להביא כמות גדולה של משתתפות לחוג. המפעילה הצליחה להביא 'רק' 63 נשים. זה לא מספיק. לא ברור על איזה הסכם חתום הזכיין הזה עם הנהלת המתנ"ס, אם 63 נשים אינו מספר מספיק להפעיל חוג אז כנראה שאין גבול לחוצפה .

במתנ"ס 'פסגות השבע' התקיימו בעבר שתי כיתות גן, הכיתות נסגרו לפני מספר שנים, ואת מקומם תפס חוג פעילות ספורט לטובת נשים. מגיעות נשים מכל גווני הקשת הקיומית בעיר. עבור ההשתתפות בחוג משלמות הנשים בין 150 עד 200 ₪, רוב הכסף נכנס לקופת הפעילות של המתנ"ס.

לפני כחודש יצאה מכתב מהנהלת הרשת אל הזכיינית האומר כי במועד הקרוב בו אמור להסתיים החוזה, הוא לא יחודש. הנימוק לדברי מנכ"ל רשת המתנסים: "הם לא עומדים בתנאים של כמות משתתפים שסוכם אתם מראש". ומוסיף מעמית קדמון: "כבר היו צריכים לסיים לפני כמה חודשים אבל היינו סובלניים איתם ונתנו להם עוד זמן לנסות לגייס משתתפים". ומי צריך לגייס משתתפים? האם לא רשת המתנ"סים, הרי היא גובה עבור השירות הזה כסף טוב, והיא לא השקיעה מספיק בפרסום או בכל פעילות אחרת כדי להביא לשם מתעמלות. הגיעו רק 63... מספר יפה לדעת כל מי שנשאל על כמות משתתפים בחוג.

אז מה עושים? מסלקים בתואנה הזו את הנשים. את המקום המתפנה לא ימלאו בחוג אחר חלופי עבור אותה אוכלוסיה או עבור אוכלוסיה אחרת מהשכונה. מוסרים את הכיתות האלה ל... שיח וסוד. העמותה הזו כבר קיבלה את קומת מעון תמר שהתפנה במתנ"ס מאירהוף. עכשיו היא מקבלת את שתי כיתות הגן שהתפנו מהעיסוק החשוב של חוג התעמלות. האם שיח וסוד משתלטת על העיר הותיקה?

שיח סוד היא מסגרת שנועדה לתת מענה חינוכי, שיקומי כוללני, במאמץ לשפר איכות חייהם של משפחה ומטופלים בסביבה טיפולית מכבדת ומשקמת תואמת גיל ורגישות תרבות. העמותה הנזו

תזכורת בערב הבחירות האחרונות, ממש במרחק קצר מהמתנ"ס הזה, מתנ"ס פסגות השבע, פנו רבנים אל המתמודד לראשות העיר משה אבוטבול וביקשו ממנו לבנות חומת הפרדה בין השכונה החרדית נחלה ומנוחה לבין השכונה החילונית- פסגות השבע. אז לא הסכימו לבניית היכל התרבות במיקומו המוצע- מעבר לכביש נחלה ומנוחה. החרדים ביקשו להימנע מלהתערב ואו אפילו לשמוע מהנעשה בקרבת מקום בהיכל התרבות.

עתה באים וחוצים את הכביש, מדלגים על החומה.

שאלנו את מנהל רשת המתנסים, עמית קדמון. הנה תשובתו חכמה ככל שתהיה היא תשובתו: "אנחנו עושים שיתוף פעולה עם שיח סוד למען אנשים עם צרכים מיוחדים וזה יעשה גם בפסגות השבע. בפסגות השבע הולך להיות הקונסרבטוריון העירוני מה שמכניס למרכז הקהילתי שני ממדים חשובים בשנת הפעילות הבאה:

1. מרכז המוזיקה העירוני המרכזי והאיכותי.

2. עבודה ושיתוף עם אנשים בעלי צרכים מיוחדים.

כל זאת בנוסף ובהמשך לדברים החשובים של קהילה, תרבות, ספורט, נוער חוגים ועוד". קדמון אומר שגם בפסגות השבע, האם זינמן הוא המקום הבא בו ייכנסו עמותות חרדיות לפעולה?

נושאים: פסגות השבע, שיח סוד, עמית קדמון, רשת המתנסים בית שמש
החצר עם ארגז החול בו שיחקו ילדי הגנים
החצר עם ארגז החול בו שיחקו ילדי הגנים
החצר עם ארגז החול בו שיחקו ילדי הגנים
החצר עם ארגז החול בו שיחקו ילדי הגנים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
אחרי מאירהוף, גם בפסגות השבע- ימוקמו משוקמים חרדים
בית שמש ציונית!נכתבה ביום שלישי, 04 ביולי 2017, 08:44

סיפוח זוחל של העיר הוותיקה! כאילו הם היו מסכימים שאנחנו היינו מכניסים סיכה אליהם והם את המשוקמים שלהם מביאים אלינו... דורסניים#