אוריון: "אני בא לתרום את חלקי ולסייע לד"ר בלוך לקדם את הספורט בעיר"

האיש שמכיר את ענפי הספורט ואת מקורות המימון לקיומו, מתגייס לסייע לד"ר עליזה בלוך, להרים את קרנה של העיר ולסייע בפיתוח ענפי ספורט ייצוגיים בעיר.

5 / 5 ☆ מדרגים: 1
עמי אוריון בטיול בחו"ל
עמי אוריון בטיול בחו"ל

אחד המפעלים החשובים לשיפור תדמית כל רשות מקומית הוא הספורט, באמצעותו מגיעים לכל בימה אפשרית, בארץ ובעולם. מי שרוצה לקדם עיר יתחיל בספורט, ענף שיש בו גם עממיות וגם קידמה, יש בו שפע של ענפים, ולא צריך לפעול או להשתתף בכולם. די לבחור שניים או שלושה ענפים, בהם יושקעו יותר מאמצים ומשאבים והנה יש לך תדמית עיר עם איכות, עם תרבות.

מה שעשתה נילי בלאק לענף הספורט אגרוף תאילנדי צריך לשכפל, להגדיל ולהאדיר. מה שעשה ליאור באבאיין בתחום אחר, התמודדות על תואר חתן התנ"ך העולמי חייבים להמשיך. מה שעושים בתחום השחייה במסגרת בית הספר לשחייה של הקאנטרי פשוט להעצים. מה שעשו בעבר אברהם בן שיטרית, אפרים עבוש, עמוס מיימון ורפי אברמוב שהצטרפו לקבוצות בכירות בליגות העל בענף הכדורגל, חייבים לחדש.

איך מחדשים? איך משכפלים? איך משתדרגים?

ראשית צריך אמונה, וצריך הבנה שאכן הספורט מקדם את העיר. מי שלא מאמין, גם לא יעשה!! וראו איך לצערנו הרב נסגרו כאן מגרשי הטניס, לא שצמחו שם כוכבים להגיע לוימבלדון, לפחות לנסות. לפחות שילמדו את היסודות ובעזרת התפעול השוטף מגיע הניסיון שמפתה להתפתח ולהגיע גם להישגים. הכדורגל אצלנו שהיה פעם מקור גאווה, היום מדשדש אי שם בירכתי הליגה האחרונה. כדורסל, שומעים וקוראים על מטה יהודה, בית שמש מחוץ לליגות. ספורט הוא ספורט הוא ספורט. לא רק בריא לגוף ולנפש הוא מפעל שחייבים להאמין בו.

המטה הפועל לבחירת ד"ר עליזה בלוך שואף להביא שינוי בתחומים רבים בעיר, העמיד את המחשבה לקדם את הספורט בפני הגב' בלוך, אשת חינוך מנוסה ובעלת מעמד ושם ברחבי הארץ. "אנחנו מבקשים שאחד הסעיפים החשובים ואולי אחד המרכזיים במדיניות הביצוע שלך יהיה הפיכת בית שמש לחממה לחובבי ספורט מהארץ ומהעולם. יש פוטנציאל ויש אתגר- הפוטנציאל הוכח שקיים, עכשיו אנחנו מציבים בפנייך את האתגר". אמרו לה בערב רב שיח שהתקיים במטה.

גב' בלוך, חזקה יותר מתמיד, מבינה את גודל המחויבות של מחזיק בתיק הספורט. חשבה ולא התלבטה להשיב באופן חיובי לרעיון. "אני מאמינה שהביצוע ידרוש מאיתנו השקעה הרבה גדולה ממה שהעיר הזו נותנת או נתנה עד עכשיו. אבל אם קיים רצון, כמו בכל ענף אני מאמינה שאפשר לעשות זאת!" ד"ר בלוך פנתה לעמי אוריון, תושב העיר, מזכיר הפועל בעבר, איש חובב ספורט ואישיות ציבורית עתירת ניסיון ליטול על עצמו את מלאכת ההתארגנות וההיערכות להפוך את העיר בית שמש לחממה ספורטיבית בתחומים שונים.

עמי אוריון איש עם רזומה עשיר בענפי הספורט, שימש בתפקיד מנכ״ל הכללי של ארגון הספורט הגדול במדינה הפועל. בתפקיד זה שימש כסגן יו״ר הועד האולימפי הישראלי, חבר בכיר בהנהלת ההתאחדות לכדורגל , איגוד הכדורסל וגזבר הטוטו . היה בין היוזמים להקמת מפעל הספורטיאדה באילת ובתור שכזה, ארגן בנורווגיה תחרות בינלאומית לספורט במקומות העבודה. ניסיונו העשיר לא נעצר כאן, הוא עמד בראש מטה מרתון תל אביב, צעדת ירושלים וצליחת הכנרת, ובמישור המקומי אפשר להוסיף לו גם תמיכה עידוד וארגון הצעדה המחודשת בבית שמש.

עמי אוריון בהבנתו את גודל השעה והחשיבות למפעלי ספורט, הביע הסכמתו לפניית הגב' בלוך. . "אני חייב לתרום את חלקי כדי להחזיר עטרה ליושנה ובעיקר להגדיל ולהפרות את הכישרונות הרבים הצומחים בעיר ויש כאלה לא מעט. עם ההבנה של עליזה בלוך, ממש כפי שעשתה בחינוך, אני מצפה לעבוד איתה ולעשות למען העיר ילדיה ותושביה.". ד"ר בלוך קיבלה בסיפוק את תשובתו של אוריון.

נושאים: בחירות 2018, עמי אוריון, דר עליזה בלוך
עמי אוריון בטיול בחו"ל
עמי אוריון בטיול בחו"ל
עמי אוריון בטיול בחו"ל
עמי אוריון בטיול בחו"ל
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:51 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
אוריון: "אני בא לתרום את חלקי ולסייע לד"ר בלוך לקדם את הספורט בעיר"
הכל דיבורים
(5 / 5)

נכתבה ביום חמישי, 16 באפריל 2020, 05:11

עוד פולטיקאי בשקל תשעים

אוריון: "אני בא לתרום את חלקי ולסייע לד"ר בלוך לקדם את הספורט בעיר"
גדינכתבה ביום ראשון, 09 בספטמבר 2018, 05:28

עליזה אוספת את קלמו בוזנח עמי אוריון מי הבא בתור ? רמז: מהדמויות המוכרות בעיר בשנות השבעים.

אוריון: "אני בא לתרום את חלקי ולסייע לד"ר בלוך לקדם את הספורט בעיר"
דנינכתבה ביום חמישי, 09 באוגוסט 2018, 06:58

מתברר שעליזה אוספת את כשלונות העבר של בית שמש מי הרכש הבא ?