אולי הגיע הזמן למשוך מידיו את תיק האירועים?

בלעיש כבר מזמן אינו אותו מאיר, חדור אמביציות לעשות ולהשפיע כדי לשרוד. עוד מערכת חגים חולפת ליד האוזן בלי שיוכיח עשייה. האם לא הגיע הזמן לשכנעו לוותר גם על תיק האירועים?

חברים בימים הטובים
חברים בימים הטובים

ושמחת בחגך והיית אך שמח. ציווי ידוע ומוכר ובעיקר ברור לכל מי שעוסק בענייני ציבור ובצרכיה. איך אצלנו? מי ממונה על הציווי הזה יותר מאשר אגף האירועים בעירייה. ויש אגף כזה, יש לו משרדים, יש מנהל אגף, יש עובדים באגף ואפילו מזכירות עובדות שם. כלומר צוות די גדול ומיומן. על פי העבר, צוות שיכול לארגן אירועי סוכות כדי להביא את שמחת החג לבתים רבים בעיר. ומה בפועל? דווקא האגף הזה, דווקא כל הצוות המיומן, דווקא מי שממונה עליו, סגן ראש העיר שאמור להיות חוד החנית בפעילות החשובה של סוכות. הוא נפקד מקומו. לאן נעלם מאיר בלעיש בארגון ובהפקת אירועים לסוכות? האם ראש העיר המתפתחת לא שם לב שמי שממונה וזה תפקידו, דווקא הוא אינו בתמונת האירועים? איך אין אירוע אחד בכל חג הסוכות שהוא פרי יוזמתו. האם באמת אבוטבול לא מתעניין 'בעשיית' – במקרה זה חוסר עשייה של סגנו? עד כדי כך...

ואין זו הפעם היחידה בה האגף הזה נותר מיותם מעשייה ומחוסר עשייה. זה מעורר שאלה האם צריך בכלל אגף אירועים? ואולי הגיע הזמן לשאול, אם אין אירועים, למה אנחנו צריכים אגף? ואולי גם על האחריות הזו יכול מאיר בלעיש לוותר, יכול היה אם התיק היה בידיו של בעל אחריות אחר היה מתפקד טוב יותר. בלעיש כבר אינו אותו מאיר, חדור מוטיבציה לעשות כדי לשרוד. גם הא מבין כנראה שחנו עבר מן העולם, והציבור כבר סופר לו את הימים לסיום כהונתו.

הוא אותו בלעיש שויתר על תיק איכות הסביבה, הוא אותו בלעיש שממונה על תיק התיירות, בשעה שאין תיק ואין עשייה בתפקיד, הוא אותו בעליש שממנו נשאב תפקיד לטובת הליכוד, אולי יוותר מרצון על תיק האירועים.

והעניין מעורר משנה תוקף, דווקא על רקע האירועים הרבים שיתקיימו כאן בסוכות, רובם עבור הציבור החרדי, (כבוד לגרינברג ולחדד), אם הסגן שאמור לקיים פעילות עבור הציבור שכביכול עבורו ובשבילו הוא שם, לא מפעיל, אז מוטב יהיה להוציא את הסמכויות, גם את הסמכויות האלה מידיו. הנה רשימה של פעילים ושותפים באירועים, יגאל חדד תרבות תורנית ש"ס, שמואל גרינברג חן חרדי, חיים בן מרגי מורשת ישראל. אפילו העדה החרדית מקיימת פעילויות, ומי נפקד- מאיר בלעיש, סגן ראש העיר. אם זו לא תמונת מצב מדאיגה ובעיקר מעוררת שאלות אזי כבר כנראה שהגיע הקץ על העיר.

נושאים: עיריית בית שמש אגף האירועים, תרבות
חברים בימים הטובים
חברים בימים הטובים
חברים בימים הטובים
חברים בימים הטובים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
אולי הגיע הזמן למשוך מידיו את תיק האירועים?
סמינכתבה ביום שבת, 07 באוקטובר 2017, 15:25

מה שנכון נכון

אולי הגיע הזמן למשוך מידיו את תיק האירועים?
גולש אנונימינכתבה ביום שישי, 06 באוקטובר 2017, 07:49

העננים מעליהם ויום הדין קרוב מתמיד. למי יש חשק לארגן לארועים