השמחה מוקדמת בסלילת כביש לוי אשכול

עיריית בית שמש האחרית והמזמינה של העבודות, כאילו לא למדה דבר לשנות בתפיסת עבודתה. אורך הזמן לעבודה הזו נראה כבלתי מוגבל...

ציר אשכול
ציר אשכול

השמחה מוקדמת, כי העבודות טרם הסתיימו בסלילת הכביש. מדובר בחלק אחד של הכביש שנסלל בשלבים. לא ברור מדוע, לא ברור למה זה מגיע לתושבי בית שמש ולנוהגים בכביש המסוכן הזה.. מה שכן ברור הוא שהעבודות מופסקות מידי פעם. כמעט חצי שנה חלפו מאז נכנס העובד הראשון לעבוד בכביש באורך של עד 1.5-2 ק"מ.

מי שנוסע היום בחלק הכביש בין כיכר הרב בצרי לבין צומת שד' בן זאב- אשכול יכול להרגיש את השינוי. הכביש נחפר ונסלל מחדש, אם כי השכבה המרפדת העליונה טרם בוצעה. בצדי הדרך עדיין מצויים תמרורי אזהרה של העבודות, מה שמהווה מפגע תחבורתי וכבר נראו מכוניות מתנגשות בתמרורים. גם במבואות הרחוב משני צידיו, רואים את חוסר הגימור. בקרבת כיכר בצרי עדיין מצויות תלוליות עפר, שאריות לעבודות בצד הדרך. בסמוך עדיין יש מהמורות בכביש, כמו ביציאה של המקטע החדש אל צומת בן זאב-אשכול.

מתי יסתיימו העבודות? אין תשובה ברורה על השאלה. הרבה סבלנות נדרשת מצדכם, כי מדובר רק בחלק אחד של הכביש המסוכן והמחורר שהשלמת העבודה בו תימשך כנראה גם לתוך החורף הבא ובעיקר לתוך שנת הלימודים הקרובה. האם צמד המילים האלה לא מבהיל את קברניטי העירייה שמחוייבים לאיכות ושירות לחיי תושבים וילדים בדרכם לבית הספר?

נושאים: שד אשכול, סלילת כבישים, עירייה, בית שמש
ציר אשכול
ציר אשכול
ציר אשכול
ציר אשכול
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
השמחה מוקדמת בסלילת כביש לוי אשכול
גולש אנונימינכתבה ביום ראשון, 28 ביולי 2019, 20:11

אני מזועזעת מהכביש של לוי אשכול ..מסוכן לנסוע שם.ולחצות אותו...וזה לא גמור עדיין. ממש סבל לתושבים..