דרעי בטבריה: "הליכוד בבית שמש תומך באבוטבול".

והוסיף "זה נס, מי מילל? מי פילל? שזה מה שיהיה בבית שמש." הליכוד מסרב להכחיש.

היום בכנס בתפארת החיים
היום בכנס בתפארת החיים

בכנס בעיר טבריה נאם לפני רגעים שר פנים אריה דרעי והתייחס גם לבית שמש. בסרטון שהגיע משם אמר אריה דרעי שר הפנים וחזר על דבריו שצוטטו היום מפיו. בדבריו גילה השר דרעי, שסיעת הליכוד מודיעה לו שיא תומכת במשה אבוטבול בבחירות הבאות. דרעי תיאר לפני ציבור הנוכחים ביניהם השר לשירותי דת, סגן השר יצחק כהן ועוד, את מה שהמתרחש בבית שמש. "היום סיעת הליכוד בקואליציה העירונית, איזה קללות חטפתי מהם לפני חמש שנים, אני באופן אישי, אתה בא להרוס לנו את העיר. היום משה אבוטבול מקבל ברכתם של האדמ"ור מויז'ניץ, האדמ"ור מגור, היום בסיור ניגש אלי יו"ר סיעת הליכוד בעיר, ואמר לי, כבוד השר, כבוד הרב לך תודיע למשה גפני, לשר ליצמן, שאנחנו סיעת הליכוד תומכים בראש העיר משה אבוטבול." בכנס ש"ס בטבריה חזר על הדברים האלה והוסיף "זה נס, מי מילל? מי פילל? כנראה שמשה אבוטבול יודע לעשות ולחבר את כולם, עובד עם כל הקהילות.".

"כך או כך, בית שמש התברכה בראש עיר מצויין, ראש עיר שדואג לכולם, וצריך להוציא את בית שמש מחוץ לפוליטיקה, ולתת לראש העיר להמשיך לפעול למען בית שמש. זה מה שטוב לבית שמש, וזה חשוב ביותר לעתיד העיר. בסופו של יום כולם יודעים כי משה אבוטבול יבחר כאן שוב לראשות העיר, ולוואי שכבר עכשיו כולם יהיו שותפים בכך, ויגבירו את האחדות בעיר", חתם השר דרעי את קריאתו.

העברנו את הסרטון לעיניו של סגן ראש העיר משה שיטרית. "קראתי מה שהבאת משמו של שלום אדרי, ואין לימה להוסיף".

הליכוד עתה במבוכה, עכשיו לא מישהו שמע או לא שמע, אלא אריה דרעי בפיו ובקולו מספר את מה שאזניו שמעו משלום אדרי. ההכחשה מסרבת לצאת מבית הליכוד בסניף בן צבי.

נושאים: בחירות 2018 בית שמש
היום בכנס בתפארת החיים
היום בכנס בתפארת החיים
היום בכנס בתפארת החיים
היום בכנס בתפארת החיים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
דרעי בטבריה: "הליכוד בבית שמש תומך באבוטבול".
קובינכתבה ביום שבת, 27 בינואר 2018, 02:14

חחחחחח ליכוד בבית שמש זה שס מאז בן זאב כבר אין ליכוד אז על מה המהומה