מנהלים מו"מ, ושכחו את כל הפרשיות המסעירות שעדיין לא הגיעו לסיומן.

פרשת שפת אמת, או כפי שהיא מוכרת יותר פרשת החשודים במעצר על רקע תכניות הבניה, היו צריכים להיות גורם עוצר כל דיון פוליטי לפחות עד להתבהרות הפרשה המסעירה הזו.

מונטג עם מפות
מונטג עם מפות

גלגלי העגלה הפוליטית דוהרת, משה אבוטבול מנהל מו"מ ומפגשים כאילו אין רחשי רקע, כאילו אין מעצורים, כאילו הכל רגיל. ולא רק אבוטבול לא עוצר לרגע עד שהעננים יתבהרו, הליכוד, המפלגה שהצהירה על כוונה להיכנס לסיכום עם אבוטבול לא הוציאה לתקשורת אפילו הודעה מבית מדרשה לא בעניין המעצרים ולא בעניין המו"מ. האם שם נכנסו להקפאה? וגם הבית היהודי, האם היא מקיימת מו"מ או לא מקיימת, במטרה להגיע להכרזה על תמיכה באבוטבול לקדנציה הבאה. מה שאומר שמבחינת שתי מפלגות אלו היה משהו, היה זעזוע, שחותמו חייב להתבטא בהרכבת הפאזל הפוליטי העתידי.

הפרשה שזעזעה את העיר אינה רק פרשת שוחד, של תן לי ואשמור לך, יש בה גם העלמת והלבנות הון, זה למדנו לפחות מהעובדה שגם רשויות המס מצויים בהליכי החקירה. רשויות אלה, לא נכנסות בלי בסיס לשום סיפור, אינן ממהרות לעצור אנשים באשמות כאלה מבלי שיהיו בידיהם סימוכין. נכון, הכל מדובר לעת עתה רק בלכאורה, רק בחשדות, ובכל זאת מדובר בעניינים ערכיים שחייבים לנגוע ולדגדג לכל שותף שמחר יחליט להיות שותף ולו פוליטי. האם בפוליטיקה אבדו ערכים? אוי לנו אם זה היה כך...

'גיבור' הפרשה האחרונה הוא ללא ספק משה מונטג, האיש שבית שמש תזכור עם כל תוצאה שתהיה בחקירה הזו, לטוב או לרע. לטוב הוא האיש שדחף לבנות כאן אלפי יחידות דיור. לרע, אם יתבררו חלק מהחשדות המיוחסות לו כאמיתיות. אותו משה מונטג השפיע ומשפיע הרבה על מה שיהיה כאן בעיר גם בחמש השנים הבאות. לו היה מדובר בחבר מועצה אחר, זוטר, אפשר היה להמשיך לסדר היום הרגיל. וכאשר מדובר בלא פחות ולא יותר, במי שהחזיק הכי הרבה כוח בעירייה, ממונה על תיק ההנדסה, חבר בוועדה המחוזית לתכנון ובניה, יו"ר ועדת משנה לתכנון ובניה, יו"ר ועדת כוח אדם, והאיש אשר ישב ביישוב סכסוכים לא מעטים, אפילו לפאתי המועצה הדתית הגיע, כנראה שהוא למרות הכול אדם הכי חשוב במערכת הציבורית. האיש שהוגדר באופן סימטרי מול ראש העירייה באמירה 'משה או משה', חייבים להמתין עד להבהרות הפרשה בה הוא נוגע.

תארו לעצמכם, משה מונטג לאחר שסיים את מעצרו, והאיש יזוכה מכל חשש לשוחד, יתייצב בעיר זך ונקי, למה למנוע ממנו את האפשרות להיות מועמד בראשות מפלגתו. מי יכול למנוע ממנו להיות מועמד לראשות העיר, דגל הרי מציגה אותו כאיש אשר עמל ועשה למען בני התורה. במצב כזה, עובר את המשוכה שנקראת שמואל גרינברג, ולגפני לא תהיה ברירה אלא להציבו ולדוחף אותו לראשות. ניהול המו"מ עם אבוטבול עכשיו, גם של מפלגתו, בימים אלה, שוללת ממונטג את הסיכוי להיות ראש רשות!! זה לא חברי, לא הוגן. חבר הוא חבר, לפחות של שמואל גרינברג... זה האחרון, היה צריך לעמוד על רגליו האחוריות ולבקש לפני כל המפלגות לעצור רגע את הדיונים, עד להתבהרות העננה. גם גרינברג לא מדבר. ומה זה גרינברג, אפילו גפני אינו מבקש מאבוטבול או מכל גורם אחר להמתין... כפי שכבר נמסר המפלגות מקיימות מו"מ. האם הן מנהלות את המו"מ לפי שתי האפשרויות, עם מונטג בתמונה, בלי מונטג...

ושאלת השאלות כיצד מצב זב משפיע על דגל התורה? האם דגל התורה כבר החליטה שהיא לא מציגה מועמד לראשות? במצב זה ואם זה יקרה, אזי נכון לעכשיו, אבוטבול, רק אבוטבול נותר ברשימת המועמדים ואז באמת לרוץ לסגור איתו, תחלקו את השכונות לשמונה, לארבע, לחברתי או פיסי. אז הכל כבר מותר...

פרשת שפת אמת, או החשודים במעצר על רקע תכניות הבניה היו צריכים להיות גורם עוצר כל דיון פוליטי לפחות עד להתבהרות הפרשה המסעירה הזו. מדובר הרי בחשוד, נכון עכשיו הכל לכאורה, שיכול ויהיה מועמד פוטנציאלי לראשות העיר. אם נלך על שיטת 'משה או משה', הרי הרעיון הזה לא ירד מהפרק. הפרשה הזו סבוכה, מסועפת והיא עוד עשויה להביא אל חדרי החקירות עוד מעורבים מאחורי הקלעים היא נוגעת באיש ציבור מכהן, ממונה על תיק ההנדסה, יו"ר ועדת רישוי שפועל מסמכותו של ראש העירייה.

ויכול להיות שבפרשה הזו יש הרבה יותר מאשר אנחנו יודעים, ויש ללא ספק. המשטרה מצהירה על חוברת ראיות בת עשרות עמודים שהונחה לפני כב' השופט. כלומר יש לה על מה לסמוך. נכון, בעבר היו כבר חשודים שזוכו כעבור שנים, בית שמש לא יכולה לעצור את העגלה הדוהרת לכיוון בחירות 2018. בית שמש פגועה תדמיתית מהפרשה הזו כמו מעוד פרשיות אחרות, פרשת הטיית מכרזים שטרם הסתיימה, פרשת בחירת הרב שבוטלה- העיר מתקיימת ללא רב ראשי, פרשת אגף הרווחה- טרם התקבלה הכרעה משפטית, פרשת המועצה הדתית שמתנהלת תחת חשב מלווה ועוד ועוד.

ולא פירטנו כאן את הדיונים המתמשכים, בין בבית המשפט לבין במסדרונות הפרקליטות, פרשת הטיית המכרז בהיסעים, פרשת אגף הרווחה, פרשת המועצה הדתית שנדרשה לחשב מלווה, פרשת ביטול הבחירות לרב המקומי, כל אחת מהווה עוד נדבך חשוב בבניין הרעוע עליו מושתתת ההתנהלות הלא תקינה של העיר בית שמש.

מכל הסיבות שבעולם, לפחות בימים האלה, לא בשל ההתעסקות בניצחון נטע באירויזיון, לא רק בשל חגיגות יום ירושלים, לא רק בשל המתיחות עם איראן ובגולן, חייבים לעצור לרגע את הדיונים הפוליטיים.

נושאים: בחירות 2018, משה מונטג, פרשת השחיתות
מונטג עם מפות
מונטג עם מפות
מונטג עם מפות
מונטג עם מפות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
מנהלים מו"מ, ושכחו את כל הפרשיות המסעירות שעדיין לא הגיעו לסיומן.
גולש אנונימינכתבה ביום שישי, 18 במאי 2018, 07:13

בושה בושה שאלו הם האנשים שמנהלים את העיר שלנו מאיפה באו לכן לעיר האהובה שלנו

מנהלים מו"מ, ושכחו את כל הפרשיות המסעירות שעדיין לא הגיעו לסיומן.
שפיותנכתבה ביום שישי, 18 במאי 2018, 06:34

אם העולם הזה היה שפוי משה אבוטבול היה מתפטר משה מונט היה מתבייש ומתפטר אערנרייך היה נעלם גרינברג ראש העיר תיק ההנדסה החינוך החרדי ועליזה בלוך סגנית ראש העיר בשכר ותיק החינוך החילוני והדתי לאומי ש'ס יגאל חדד סגן ראש עיר בשכר ומועצה דתית מדיזדה חסידות גור (ללא אערנרייך) סגן ראש עיר ללא שכר ותיק שפע והעיר צהלה ושמחה