להחזיר את העיר לשפיות

הכול תלוי בנו ורק בנו, זו ההזדמנות האחרונה, לא תהיה הזדמנות נוספת, זו הפעם או לעולם לא...

בית שמש הישנה
בית שמש הישנה

תושבים יקרים האדישות היא אוזלת יד שמשלמים עליה ביוקר רב ומן הסתם האדישות היא גם מתנה מצוינת למתחרים שמעוניינים לכבוש את העיר. אם ראש העיר משה אבוטבול שמזה 2 קדנציות היה מתמקד במטרות שוויוניות ועשייה ציבורית למען כלל הציבור והמגזרים בעיר, אז היה ניתן לומר מילא... אך מזה 10 שנים משה אבוטבול היה ממוקד מטרה אך ורק בקידום וביסוס סקטור אחד בלבד והוא חרדים חרדים חרדים.

לא פלא שאת העיר שקיבל משה אבוטבול לפני כ 10 שנים עם כ 50.000 תושבים הפך והכפיל אותה פלוס והיום אנו עומדים על כ 122.800 תושבים, ב 10 שנים הוסיף משה אבוטבול למעלה מ-70 אלף תושבים נוספים, שרוב רובם חרדים. המציאות מדברת בעד עצמה והעובדות נראות פשוט לעין, משה אבוטבול בנה עשרות אלפי דירות לחרדים בלבד ואפילו לא דירה אחת בתוכנית לזוגות צעירים, על דירות להשכרה למען חיילים משוחררים אין מה לדבר, על הקמת מפעלים עם ראייה לעתיד לקליטת הסטודנטים שלנו שמסיימים עם תארים אקדמיים אך אין להם לאן לחזור, ולכן כשאין לאן לחזור אז האקדמאים שלנו ילדינו נאלצים לנדוד לערים אחרות שבם כן יש אפשרות לממש את הידע והתארים שרכשו.

חברים, תודה לאל יש לנו המון ילדים משלנו בעלי תארים אקדמיים אך את ההצלחה הם נאלצים לממש בערים אחרות כי לבית שמש אין לאן לחזור, כי יש בה ראש עיר שלא דאג לזה ולא הכין לילדינו במשך 10 שנים תשתיות תעסוקה ומפעלים שיקלטו את ילדינו לאחר לימודיהם האקדמיים.

תושבים יקרים את המצב הזה אנו מוכרחים לשנות אנו מחויבים לעשות הכול כדי לשנות ולהחזיר את ניהול העיר לידיים שפויות והגיוניות ובעיקר שוויוניות, לכול סקטור ולכול מגזר מגיע החלק שלו בעוגה הציבורית, אין לי כל בעיה שחרדים יקבלו אך יש לי בעיה וכעס רב שוותיקים לא יקבלו, שחילוניים לא יקבלו, שאתיופים לא יקבלו, שהעיר הוותיקה והישנה לא תשופץ תנוקה ותשודרג לעומת שכונות ואזורים אחרים בעיר!!!.

נראה לכם הגיוני לדוגמה, שאבוטבול הבטיח לפני 10 שנים שמגרש הכדור רגל העירוני ישופץ ויחזור לפעילות??!! נו... 10 שנים ושיפוץ המגרש עדיין לא הסתיים.. זה הגיוני???!!!.

משה הבטיח לבנות היכל תרבות לטובת כלל הציבור... האם משהו ראה היכן הוא הוקם ?? 10 שנים ועדיין לא הוקם??!! זה רציני??..

ומה עם אותה בריכה עירונית השייכת לעירייה, שהייתה שלנו גם כשהיינו מועצה ענייה, היכן עומד השיפוץ שלה וחזרתה לקדמות כבימי קדם??!!.

אלה רק מעט דוגמאות ישנן כמובן עוד הרבה, אך זה יותר מברור שלראש העיר שלנו משה אבוטבול יש ראייה אחת בלבד, מה שטוב לחרדים מקודם, וכלום עבור מה שטוב לשאר התושבים אחרים, הזוי אך זו המציאות לצערנו...

תושבים יקרים מצב זה לא חייב להמשך, אנו יכולים וצריכים להחזיר את העיר לידינו, נתמקד בבחירתה של עליזה בלוך לראשות העיר, אישה חרוצה, ממוקדת מטרה, אמינה ושוויונית, בעלת ניסיון רב בחינוך וקידום ילדינו, היא המתמודדת הראויה שיכולה להפוך את עתיד העיר לטובת כלל הציבור.

מה שעשה אבוטבול במשך 10 שנים אנו כבר רואים ויודעים, אנו ורק אנו נשנה את עתידינו, נתמקד ונצא מהאדישות למען עתיד טוב יותר של בית שמש, יחד עם עליזה בלוך נחזיר את ניהול העיר לידיים שפויות, מה שהיה זה לא מה שיהיה עם עליזה בלוך!!!

מחליטים בית שמש שלנו או לעולם לא...

נושאים: בחירות 2018
בית שמש הישנה
בית שמש הישנה
בית שמש הישנה
בית שמש הישנה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: