בלוך מעדיפה גם כלפי חוץ לשדר מהפך

לנסיעות לחו"ל משגרת בלוך מפקידיה החדשים, שמצויים בעיר בקושי כמה שבועות או כמה חודשים. מכל הפקידות הותיקה לא מצאה אחד או אחת מוכשרת ללוותה לניו יורק. מתביישת בנו?

ראש העיר
ראש העיר

כנס נשות אמית, כך זה התחיל המסע לניו יורק. חינוך, ועוד פעם חינוך. אז למה יוצאת היועצת המקצועית לכנס חינוך בניו יורק – כך הוגדרה בידי הדוברת החדשה הפקידה החדשה, העוזרת האישית סתיו סעד.

ניתן היה לצפות שראש העיר אם כבר מבקשת לצרף אליה מלווים מקצועיים לכנס חינוך, היא תיקח איתה מקצוען מתחום החינוך. מי יכול לעלות כאפשרות כזו? מנהל אגף החינוך עמוס ביגון. אלא שעמוס ביגון יצא לשליחות בפריז לפני מספר ימים במקומה של בלוך.

האם אין מועמדים אחרים מתחום החינוך? מה היה קורה אם הייתה לוקחת עמה את הממונה על החינוך העל יסודי אורי בן חמו, או את הממונה על החינוך התיכוני, הרן זיו. גם חדש, גם חבר קרוב. אפשרות אחרת את מנהל רשת המתנסים עמית קדמון.

ואם בלוך תרצה להסביר יציאתה של סעד עמה לניו יורק בגלל שאר הפעילות המתוכננת, אז נשאל למה לא אשת התקשורת הדוברת המוכשרת דפנה כהן נוריאל. הזדמנות להוכיח כישוריה התקשורתיים מרחוק

צריכה להיות סיבה לכך שבלוך העדיפה את סתיו סעד, פקידה חדשה, עוזרת אישית? האם זה יכול להיות צ'ופר על העבודה המאומצת? אם כך, האם זו תהיה שיטת העבודה בעידן בלוך?

בכל מקרה בשבועיים ימים, תרשמו לעצמכם, יצאו פקידים חדשים ביגון, סעד. מכל הפקידים המסורים הותיקים בעיריית בית שמש, ויש שם לא מעט מוכשרים, בלוך נותנת אמון בחדשים.

נושאים: בית שמש, ניו יורק, סתיו סעד
ראש העיר
ראש העיר
ראש העיר
ראש העיר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: