שיתוף פעולה פורה בין חברי הכנסת מבית שמש לחבריהם מהאזור

במקום שאין אנשים השתדל להיות איש, אבוטבול, ינקילביץ ושיטרית כולם חתומים בהודעה על הרצון להקים בבית שמש בית חולים

חתימות חברי הכנסת
חתימות חברי הכנסת

גם אם משה אבוטבול לא יהיה בכנסת הבאה, ואין סיבה שלא, הוא כבר השאיר חותם עמוק על עבודתו הקצרה בכנסת ישראל. חלפו רק חודשיים, והאיש הזה שחטף ביקורת לא מעטה כראש עיר עד להדחתו, עושה למען בית שמש!!! בכנסת מכהנים ח"כ קטי שיטרית (ליכוד), וח"כ עומר ינקילביץ (כחול לבן), לשניהם זו כנסת שניה, אבוטבול חודשיים בכנסת מאז ה-2 לאוקטובר ועד היום, לא נח לרגע אחד ולא עובר שבוע שבו לא מזכיר את בית שמש על בימת הכנסת.

בימים אלה מחתימים שלושת חברי כנסת אי"ש- אבוטבול, ינקילביץ, ושיטרית, מכתב הודעה בדבר הקמת שדולת חברי הכנסת ה-22 תחת הכותרת "הקמת מרכז רפואי בית חולים לעיר בית שמש". במקום שאין אנשים השתדל להיות אי"ש.

להקמת השדולה הצטרפו 27 חברי כנסת מימין ומשמאל חה"כ הרב משה אבוטבול: "בתפקידי כראש עיריית בית שמש הקצאתי מתחם ענק בן כ-120 דונם ברמת בית שמש לצורך הקמת בית חולים, ועתה כולם שותפים למטרה להקים במקום בית חולים אזורי עם כל המחלקות הנדרשות"

לאור גידולה ופיתוחה של העיר בית שמש, וכן הגידול המבורך של תושבי העיר שימנו בעוד כעשור כרבע מיליון תושבים, וכיום ישנם כל שנה כ-5000 לידות, ובעיר כ-500 רופאים ואחיות, והוקצה שטח 120 דונם למטרה חשובה זו", כך נכתב בדברי ההסבר שהגיש חה"כ הרב משה אבוטבול (ש"ס) למזכירות הכנסת בטופס רשמי עליו חתמו 27 חברי כנסת, למען הקמת שדולה שתקדם הקמת בית חולים בבית שמש.

בין החותמים גם ח"כ מהאיזור, ח"כ חילי טרופר, יועז הנדל (כחול לבן) תושבי נס הרים, ומן הסתם גם ח"כ שמולי (מפלגת העבודה –גשר) יצטרף.

בהודעה שהוציא מספר ח"כ אבוטבול כי לצורך הקמת בית החולים צריך להביא החלטת ממשלה שתתמוך ברעיון זה, ותפעל יחד עם משרד הבריאות לצורך הקמת בית החולים.

לדברי חה"כ אבוטבול: "בתפקידי כראש עיריית בית שמש הקצאתי מתחם ענק בן כ-120 דונם ברמת בית שמש, ועתה הגיע הזמן להקים במקום בית חולים אזורי עם כל המחלקות הנדרשות, ולכך בכוחות משותפים של כל סיעות הבית, נקדם את התוכניות החשובות למאות אלפי אזרחים".

נושאים: מרכז רפואי בבית שמש, משה אבוטבול
חתימות חברי הכנסת
חתימות חברי הכנסת
חתימות חברי הכנסת
חתימות חברי הכנסת
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: