אשה תעמוד בראש ועד האגודה במושב אשתאול

דורית כהן זוזות היא המנצחת גם בסיבוב השני של בחירות ועד האגודה לאחר שבחירות חודש יוני נפסלו כביכול בשל הצבעה לא כשרה.

דורית כהן זוזות
דורית כהן זוזות

ועד האגודה של מושב אשתאול ינוהל בידי מנצחת הגב' דורית כהן זוזות אשר זכתה שוב בסיבוב בחירות שני שהתקיים חמישה חודשים אחרי ההכרעה עליה ערערו המפסידים. הגב' זוזות גרפה אליה 94 קולות מתוך 174 קולות המצביעים, 54% מסך כל הקולות הכשרים.

אחריה ברשימה הנבחרת הגיע עו"ד בווני אבירם בהפרש של קול אחד. משלימים את חמישיית חברי הועד החדש שינהל את האגודה החברים הבאים אקוע צוריאל, (91) מדויל ששון ואקוע ליאור אשר זכו ב-90 קול כל אחד. הודעה רשמית חתומה ומסודרת יצאה ע"י ועד הקלפי שניהל את הבחירות לעיני משקיפים מטעם רשם האגודות השיתופיות.

הבחירות שהתקיימו אתמול הם למעשה סיבוב שני למערכה שהחלה בחודש יוני השנה. אז נטענו טענות כביכול על בחירות בלתי כשרות. הנבחרים באותו סיבוב בחירות הם ממש אותה רשימה שנבחרה גם הפעם, בשינוי קל, הפעם יש לרשימה הנבחרת יותר תומכים מאשר בסיבוב הקודם. ההבדל היחיד הוא במיקום של חלק מחברי הוועד , עו"ד בווני אז היה במקום השלישי ועתה דילג למקום השני.

בסיום הבחירות של חודש יוני הוגשה תלונה לרשם האגודות וזה הורה על חקירת התלונה שעיקרה היה שבוחרים מרשימה מסוימת הונחו לבחור באמצעות עטים צבעוניים. וועדת הקלפי שקלה בשלב מסויים, כאשר נודע להם הדבר, לפסול את כל המעטפות הראשונות ואולם החלטה כזו היה בה כדי להעניק יתרון לקבוצה אחת על פני האחרת.. לפיכך התירה ועדת הקלפי להמשיך בהצבעה תוך הוראה להצביע אך ורק בצבע אחד- צבע כחול.

סופו של עניין, הקבוצה המנצחת של חודש יוני, מתוך הערכה וכבוד למושב וליושביו מתוך רצון לשקם את מערכת היחסים על כלל התושבים ניאותו לקבל סיבוב נוסף של בחירות, מתוך תקווה ואמונה שבסופו של יום יתקבלו התוצאות ללא עוררין.

אתמול מיד לאחר סיום ההצבעה וספירת הקולות התברר כי הועד שנבחר בחודש יוני הוא הוועד הנבחר גם עתה. המושב יצא לדרך חדשה, פעם ראשונה שתנהל את הפורום החשוב הזה אישה, הישג למושב דתי. מהפך של ממש שמאז היווסד המושב בשנת 1949, במשך 68 שנים נוהל בידי גברים בלבד.

דורית כהן זוזות, אשת חינוך, היא בת בית שמש שנישאה ליגאל בן מושב מחסיה וביחיד עברו להתגורר במושב אשתאול לפני מספר שנים ומאז הם מגלים עניין ופעילים לפיתוח וקידום המושב לטובת כלל תושביו.

נושאים: מושב אשתאול, מטה יהודה
דורית כהן זוזות
דורית כהן זוזות
דורית כהן זוזות
דורית כהן זוזות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
אשה תעמוד בראש ועד האגודה במושב אשתאול
גולש אנונימינכתבה ביום שישי, 24 בנובמבר 2017, 10:25

אלופה

אשה תעמוד בראש ועד האגודה במושב אשתאול
כל הכבודנכתבה ביום שישי, 24 בנובמבר 2017, 06:12

הצלתם אותנו מהמושחתים